26 Kasım 2011 Cumartesi

Hayatımı renlendirmeye karar verdim :)))

Geçen ay çok sıkıldım evde ufak tefek değişiklik yapmak istedi canım.Evim dağ başında olduğu için genelde hep toprak ve yeşil tonları hakim dekorasyonda.Hayatıma renk katmak istediğim ilk iş olarak günlerce renk aradım.İstediğim renkleri standart olanlarda bulamadığım için yaptırttım.Çok acemi olduğum boyacılığa 
soyundum.Bakalım nasıl olacak.Beğenecekmisiniz?
İlk fuşya renginle başladım



Daha önce bordo renge boyadığım abajur bu seferde fuşyaya  boyanmaya başlandı.



Sıra geldi turkuaz olacak duvara. 




Fena olmadı gibi :))Ablamın bana ördüğü pembe yün battaniyede yakıştı bu duvara.


Rana'yı yakalamış iken boş bırakırmıyım. Abajurun üzerine one stroke çalışmaya başladı.
                Atım Rüya'nın nalları vardı onlarıda boyamaya başladım.Evime nazar deymesin değilmi :))

Antalyadan misafirim olan Melahat'ta boş durmadı.Nalların zımparasını yapıyor.

Abajurumuz bitti sıra montajda.

Nallarda son aşamaya geldi gibi.

Veeeeeeee bitmek üzere.


Nallarda fenada durmadı galiba.
Finali resimlemeden olmaz.

Daha sonrada yine eve uygun olarak yaptığım keçe çalışmalarını paylaşacağım sizlerle.

12 yorum:

  1. Sen var ya tam bendensin gibi :))
    Badana-elektrik işleri-ufak tefek tamiratlar elinden geliyor :)
    O duvarlardaki masklar, pano harika görünüyor, keçe işlerine zaten bayılıyorum biliyorsun :)
    Bu arada tulumuna takıldım, fosforlu fosforlu :))

    YanıtlaSil
  2. Canım evin harika oldu.Güle güle hep berabar kullanalım :))

    YanıtlaSil
  3. banucum bende senin bloga bakarken aynı şeyleri düşündüm:)))

    YanıtlaSil
  4. Rana'cım teşekkürler.Gel hadi.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Serap MAŞALLAH tulumları çekmişsiniz:)) ellerinize sağlık masklara ,otantik kaplara bayıldım.

    izlemeye aldım uğrarım arada:)


    (canım şu yorumlardaki kelime doğrulamayı kaldırsan süper olur. benim konuların en altında link var onu tıkla ordan resimli anlatımına ulaşabilirsin. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel çalışmalar yapmışsınız ellerinize sağlık Serap hanım güle güle oturun sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. Senin hayatın renkli sen varsın sen de sultan!

    YanıtlaSil
  8. kelime doğrulamayı hemen kaldırmaya çalışacağım teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Sevinç hanım teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Eda'cım sağol hocam kim :)))

    YanıtlaSil
  11. Serap Hanım, bravo size nazar değmesin. Hem işlerinize hem de yaşam enerjinize bayıldım. Daim olsun!

    YanıtlaSil
  12. Sevgili ehlikeyf çok teşekkür ederim daha ekleyeceklerimde var umarım beğenirsiniz

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN