8 Şubat 2012 Çarşamba

Kuşlar evsiz olmaz :))

O kadar kuş yapıyoruz.Kuşlar bu soğukta evsiz olmaz değilmi? :))
Önce kalıp hazırlandı.Keçeler kesildi.Rana çizdi sağolsun.

Sonrada dikmeye başladım.

Bu eller Muharrem'in http://copteadam.blogspot.com/ pencerenin içini o kesti çiçekleri yapıştırdı.Ona da buradan teşekkür ederim. İmece bir kuş evi,ne yapalım hava çok soğuk :))



Nazar boncuğu koyamadım ya evin ortasına keçelerden nazarlık kondurdum hemen.Ve kuş evimiz bu hale geldi.Daha altını bitirmedim ama paylaşmadan da duramadım.

9 yorum:

  1. Masallardaki evler gibi,hansel ve gratel vardı bu ev kesin o ev,emeği geçen herkesin emeklerine sağlık,çok güzel olmuş canım...

    YanıtlaSil
  2. ayy kar burayada yağmış:) çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler,hakikatten masal evi gibi :))
    her yerde kar varrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. öyle güzel olmuş ki... minicik detaylarına bayıldım:)
    ellerinize sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. şirin olmuş valla çok beğendim

    YanıtlaSil
  6. serapcim,
    harika bir fikir
    cok seker olmuslar
    sapancada kimbilir kar neguzeldir
    opuyorum

    YanıtlaSil
  7. çok başarılı olmuş çalışmanız tebrikler

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim ellerinize sağlık yaptığınız herşey harika sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN