8 Şubat 2012 Çarşamba

Sıkılınca

Fotoğraflar ters yüklendi bitmiş haliyle başladık kutumuza :)))Anlatımınıda tersten yapacağım.
Ve bitmiş hali.Ben çok sevdim umarım sizlerde beğenirsiniz.


Gelinlik tülünün çiçeklerinden kestim yapıştırdım.Romantik bir kutu olmaya başlayıncada inci kalpler kullandım.

Önce mat beyaza boyadım beğenmedim.Sonra metalik boyaya döndüm.

Bu kutuyu seneler önce almıştım.Mdf ve işçilik hoşuma gitmediği için bir kenara atmıştım.Ama dün gece uyuyamayınca keçelerlede uğraşmak canım istemedi boyamaya başladım.

8 yorum:

  1. Ben de en alttan başladım bakmaya:))
    Ellerinize sağlık. Çok şık ve sevgi dolu bir süsleme olmuş.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş gerçekten.
    Bir nişanda falan yüzük kutusu olarak kullanılabilir.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş. Bana düğün konseptini çağrıştırdı. Bir geline takı kutusu olarak güzel olur...

    YanıtlaSil
  4. Çok şık ve hoş olmuş,metalik beyazdan daha güzel ve farklı görünüyor,emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. canım ben geldim
    :))
    çoook güzel kutu
    :)
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. hepinize çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Serapcım bayıldım nefis olmuş ellerine sağlık. artık asla bir köşeye atılanlardan olmayacak.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel görünüyor.. bir o kadar da estetik... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN