22 Haziran 2012 Cuma

Hem gezdim hem yaptım

Dün Lavanta evi Rana'ya misafirliğe gittim.Rana nikah şekeri ve bebek üretiyor.Onun atölyesinde malzemeleri görünce kendimi kaybediyorum.Nereye elimi atsam harika malzemeler çıkıyor.Dün atölyeyi allak bullak ettim.Beğendiğim şeyleri ayırdım dün geceyi başka arkadaşlarımızla birlikte hanım hanıma geçirdik ve bu sabah hemen onun atölyesinde çalışmaya başladım.Bu feneri Koçtaş'tan almıştım çiçeklerle süslemek istedim.

Eve döner dönmez yaptığım arajmanı taktım.Evde kuşta vardı kuşuda koyunca dahada çok beğendim.

Seneler önce yaptığım bir kuş evi vardı bozulmaya başlamıştı.Onuda geçen gün boyadım Rana'ya giderken götürdüm.Ben çiçekleri hazırlarken Rana'da yaprakları yaptı.Başladım süslemeye.
 Henüz bitiremedim ama yinede paylaşmak istedim.Bitince daha iyi olacak.Yine paylaşacağım :))


Bu su süzgeçinide Koçtaç'tan aldım.Meral sanat evinden aldığım dekupajları yapıştırdım.İlla her şeyin sağına soluna bir şey konduracağız ya :)))

Bu günlük bu kadar.Kuş evini bitirdiğim zaman tekrar görüşürüz :)

21 yorum:

  1. Çok güzeller,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Oooof of... her blogda güzellikler güzellikler, hepsine içim gidiyor, yoruldım yaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende gezerken hangisine bakacağımı şaşırıyorum :)

      Sil
  3. Hepsi ayrı güzel ama kuş evine bayıldı. Çok güzel olmuş. Emeği geçenlerin ellerine sağlık. <:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller,hele kuş evi harika..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Her biri ayrı güzel ve zevkli, emeklerine sağlık. O galvanize dekupajı deneyeceğim vallahi:))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzeller hele kuş evi çok şık olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hepside çok güzel olmuş ellernize sağlık

    YanıtlaSil
  8. kuş evini bekliyorum merakla:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitirdim ama bu aralar bir türlü vakit bulup yayınlayamadım

      Sil
  9. harika olmuşlar. Ellerine sağlık.

    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  10. serapcim,hersey cok hos gozukuyorrrr
    istedigin kus olsun:)))))))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş. Hepsi birbirinden albenili. Ellerin dert görmesin. Güle güle kullan Serapcığım.

    YanıtlaSil
  12. OI DELI,ACABEI DE CONHECER SEU BLOG ATRAVÉS DO BAHAR006,ACHEI MUITO BONITO SEUS PROJETOS.ESTE REGADOR FICOU FOFO.ESPERO QUE ME COMPREENDA.UM ABRAÇO.VALÉRIA(BRASIL).

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN