4 Haziran 2012 Pazartesi

Bugünün karesi

Bugün İzmit'e gitmem gerekiyordu ama nedense canım istemedi.Garip bir huzur var içimde sanki bugün bir ahenk var bende.Evin keyfini çıkarmak istedim.Balkona hazırladım malzemelerimi.

Arada çiçekleriminde resmini çektim.



Bu kapı önü süsümü keçe ile tamamlıyacağım bugün boyadım gecede keçelerini hazırlayacağım.


Bu kutuyla oğlum bana çikolata getirmişti.Onuda hediye kutusu olarak süslemek istedim.

Güllü peçeteleri çok seviyorum.Peçete ile kapladım.


Bu kurdaleyide almıştım duruyordu onu kullandım.

Ortasına kağıt güller kullandım.


Ve sonuç


Bu kapı süsünüde önceden yapmıştım ama kordon yoktu bitirememiştim.
Balkonumdan kareler.

Arkası yarın :))) Daha kafamda bir sürü proje var.

27 yorum:

  1. ablacım çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. harika bir balkonun var bayıldım. Çok güzel olmuş. Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Balkonunuz ne kadar keyifli görünüyor, çiçekler harika, etraf yemyeşil, ayrıca balkon süslemelerinize bayıldım. :)

    Kutuyu çok güzel bir hale getirmişsiniz, kapı süsüde yine güzel, herşey güzelde güzel işte :)

    Elinize, emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar harika.
    Hediye kutusu da süper olmuş.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
  5. Maşallah canım.Dokunduğunuz yer cennet gibi olmuş.Ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ha haaa... Anneme göstermeliyim, bak heryerden birşeyler sarkıyor, daha da gelecek olan vaaar :))
    Ellerine, zevkine sağlık Serapcım, zaten zevkli hatunsun ya, ben senin yaptıklarını çok seviyorum :)
    Demek İzmite gelmeye niyetlisin !!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım sanada geleceğim iyileştim artık.Annen senden alışıktır :)))

      Sil
  8. Ne güzel bir balkon ,çiçekler muhteşem yaptıklarınız ayrı güzel hepsini çok beğendim özellikle keçeli çalışmanıza bayıldım ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Bugün ben izmit'e inmek mecburiyetindeydim..Oğlumun dişçi randevusu vardı..Ama İzmit felaket sıcaktı Serap Hanım..Eve zor attım kendimi...Kapı süsü ,hediye kutusu çok güzel olmuş..Boyanmış ve tamamlanmayı bekliyen kapı süsünüde merakla bekliyorum..Sevgiler.)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi harika olmuş
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. serap , izmit mi dedin?? yakınız demek, yaptıklarında çok çok güzel. emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.Yakınsak görüşelim :)

      Sil
  12. Canım maşallah ne güzel şeyler bunlar böyle. bir sen bir Banu evlerinize bayılıyorum:) sağlıkla hep bu güzellikler içinde olun inş.

    YanıtlaSil
  13. harika bir balkon, harika süslemeler ve keçe kapı süsü ellerinize sağlık. Balkonunuzda benim için de bir çay için olur mu?...

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    Çiçek fotoğrafları da çok iç açıcı: )

    YanıtlaSil
  15. serap hanım kutu da kapı süsü de çok güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. ne keyifli balkon:)) evden çıkmayıp orada güzel bir kutu süslemek herşeye bedel:)) eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN