4 Ağustos 2012 Cumartesi

Deniz zamanı

Biz Art'ın yaptığı bu balık ne zamandır Meral sanat evinde gözüme takılıp duruyordu.Ne hikmetse cimriliğim tuttu bir türlü almadım.

Biz Art deniz kabuklarınıda yapıştırmış.Yengeç burcu biri olarak deniz kabukları çok cazip geldi bana.


Çizgili bir peçete arar iken bu peçeteyi buldum çok sevdim görünce.Balığı yapmak farz oldu :)))

Bazen bir işi elime alıyorum bitmek bilmiyor,bazen aylarca sürükleniyor.Bu balık bir çırpıda oldu. 



Adımız deli kızın çeyizi olunca biraz daha bir şeyler eklemek gerekiyor :))) Başladım boncuk takmaya.

Nazar boncuksuz olmaz tabi ki en sonunda birde nazar boncuktan göz ekledim veeeeeeeeeee sonuç.Ben çok sevdim bunu.

22 yorum:

  1. Bende sevdim,çok güzel olmuş:)) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim peçetede güzelmiş,boncuklarda çok uyumlu olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Mehtap hanım tesadüf evde bu boncuklar varmış

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş, sevimeyecek gibi değil ki, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok sevdim bunu...Güzel peçete bulamıyorum pek. Bu nerden acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meral sanat evinden aldım isterseniz yardımcı olurum

      Sil
  6. ellerine sağlık harika bir nazarlık olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. Ayyy ablacım çok güzel olmuş hele renginin uyumu harka... Ellerine emeklerine sağlık. Ben de çok beğeniyorum bu Bizart balığını :D Acaba biz de kessek, bir de ben duvarıma yapsam bu balıktan Bülent bey bişi dermi kine :D Bir sorayım en iyisi emeğe saygı değil mi? :D

    Güzel günlerde kullan balığını, bereket sağlık getirsin :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibelcim bana kalsa yap hemen ben öyle şeyleri umursamam.

      Sil
  9. ben de çok sevdim bunu, çünkü çok güzel olmuş. kullandığın peçete harikaymış. süslemeler şahane.
    eline, koluna sağlık serap'çım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIKK...

    YanıtlaSil
  11. serapcim ,bende cok sevdim bu sirin baligi
    cok hos olmus,yakisiklimi desem yoksa?
    sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN