23 Ağustos 2012 Perşembe

Mutfak duvar süsü

Alıp evde beklettiğim objelerden biri.Sıra ona geldi.Evde birikti boyanacak şeyler yavaş yavaş aradan çıkarmak lazım.


Meral Sanat evine çok güzel dekopaj kağıtları gelmiş hemen seçtim beğendiklerimi.


Hamur kabartmada yapmak istedim.


 Yavaş yavaş şekillenmeye başladı.

Çok sevdim yaparken.Keyifle çalıştım.



Kaşıkları da kağıtla kaplamak istedim.


En sonunda bitti.Makinem iyi olmadığı için güzel fotoğraflayamadım ama yine de belli oluyor değil mi?

21 yorum:

  1. Yaaa... Çok olmuş ama Serapcım, zevkini yansıtmışsın gene :)
    Nasıl da hevesliydim bu yaz bu işlere ama tadilata kalkışınca hepsi gelecek yaza kaldı gibi, neyse sağlık olsun da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen daha zorunu başarıyorsun ben tadilata cesaret edemedim canım

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık ahşap kaşık çatallarada bayıldım çok güzeller.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. tek kelime ile şahane olmuşşşşş

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.kelebekli kağıdın kırmızısı da vardı.sanırım onlada güzel olur.
    zaten bu takvim de çok güzel resimler var.ama bu tam mutfak için olmuş.güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızılısı Meralde yoktu bence onla dahada güzel olurdu :(

      Sil
  5. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Kelebekler çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  6. çokkk güzel olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. Çok ama çok güzel olmuş
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel!..resimler iyi çıkmış aslında ben güzel gördüm..eseriniz de şahane :) kaşıklar özellikle çok sevimli olmuşlar..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. serapcim ,,,cok guzel bir fikir kasiklara bayildim
    yagmur nasildi?bugun nefis bir hava:))))))))))
    iyimisin???
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur çok yağdı ama bahçe için iyi oldu canısı.çok iyiyim kahveni içmeye geleceğim en yakın sürede

      Sil
  10. Çok güzel olmuş Serap hanım..Kaşıkların ayrıntısıda ayrı bir güzellik katmış..Kısmetse bende bu sene Ahşap boyama kursuna gidersem inşallah yapıcam birşeyler..Ellerinize sağlık.)

    YanıtlaSil
  11. gidin mutlaka çok keyifli

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim bu çalışmayı. minik çatal-kaşık-bıçak detayı harika olmuş, eline sağlık serap'çım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN