22 Ocak 2013 Salı

Sibel hediye dağıtıyor :)))


Aynen yayınlıyorum kaçırmayın :)



Kişiye Özel Çekilişim Varrrr...

     Merhaba canlarım, sizleri özledim, bu kadarını söylesem ne demek istediğimi anlarsınız :D Siparişlerden, koşturmacadan bloguma ve sizlere yeterince zaman ayıramadım. Amaaaa dönüşüm muhteşem olacak :D
  
      Evet arkadaşlar, yaklaşan “Sevgililer Günü” için siz blog dostlarıma el emeğimden yapacağım “Kişiye Özel” hediye vermek istedim. Eee sevgililer gününe de böyle anlamlı bir hediye olsun istedim… :D

       Gelelim nasıl bir hediye olacağına… Ben bu çekiliş ile bir kişiye eşimin keseceği, benim de boyayıp süsleyeceğim 2 adet dekoratif harf hediye ediyorum. İsterseniz sizin ve eşinizin/nişanlınızın harfleri, isterseniz çocuklarınızın, isterseniz sevgilinizin, isterseniz de anne babanızın harfleri olabilir. Yani kime isterseniz ona özel yapacağım bu dekoratif harfleri… Kazanan arkadaşımın bana harfleri ve renklerini söylemesi yeter…

      Daha önceden yaptığım dekoratif harfleri bilen dostlarım var ama yeni gelen arkadaşlar el emeklerime göz atmak isterseniz buradanburadan , farklı olarak da buradan bakabilirsiniz :D

Katılım şartlarımızı da belirteyim=
  • Öncelikle blogumun izleyicisi olmalısınız,
  • Bu çekilişi sadece blogger arkadaşlarım arasında yaptığım için lütfen blog sahipleri katılsınlar, çekilişi blogunuzda (eğer mümkünse bir de facebook adresinizde, olmazsa da sorun değil :D) resimli olarak duyurmalısınız,
  • Sibel’in Hobi Dünyası” facebook sayfamı beğenirseniz sevinirim :),
  • Çekilişi duyurduğunuz yerin linki ve mail adresiniz ile buraya yorum yazmalısınız,
  • Adsız ve hediye/kampanya bloglarının katılımlarını ASLA kabul etmeyeceğim, özellikle duyurulur.
      Çekilişimiz 9 Şubat 2013 günü saat sabah 11.00’de bitecektir… Hediyeyi kesme, hazırlama ve gönderme süresi olsun diye 5 gün öncesinden bitiriyorum…

       Hadi hepinize bol şans canlarım, sevgiyle kalın...

1 yorum:

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN