24 Ocak 2013 Perşembe

Uyku tutmayınca

Bu gece oğlum Amerika'dan dönmek için uçağa bindi.Heyecan yaptım herhalde yine uyku tutmadı.Siparişler vardı onları çıkarayım aradan dedim.
Bu denizci temasını daha öncede çalışmıştım.Ama tekrar aynısı istenince yapacak bir şey yok.

Bu cici kızı ilk defa çalışıyorum.Hamur kabartma yapıldı hepsine.

Buda mutfak masası için istenen bir ahşap sepet oda bitmek üzere çay kutusu,tepsisi ile takım olacak.


Cici kızlı kapı süsü Öykü bebeğe oluyor.Ama bebeğin ablasına da bir hediye istendi bunu yapıyorum.

Tam bitmiş halleri yarın çıkar ortaya.Şimdilik bu kadar.

4 yorum:

  1. güle güle kavuşun oğlunuza.heyecanınızı anlıyorum.çalışmalar çok güzel olacağa benziyor.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hasret bitiyor demekki, gözünüz aydın.

    Çalışmaların sonucu eminim çok güzel olacaktır, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ablacım hepsi çok güzel olmuş.Bol satışlar.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN