16 Nisan 2012 Pazartesi

Melike'ye kapı süsü

Geçenlerde Meral sanat evine uğradığımda Melike kapı çelengini değerlendirmeye çalışıyordu.Benimde ona güllerle yapılacak bir kapı süsü sözüm vardı.Yeni dükkanın kapısına asacaktı.Beni görünce bunu tutuşturdu elime hadi bunu süsle diye.
Kaç gündür bende ama sağlık sorunlarım vardı yapamamıştım.

Melike çamaşır yıkama salonu açtı ona uygun bir şey yapayım diye düşündüm.Bu akşam oturdum başına.

Bu mandalları geçenlerde almıştım elimde bulunsun diye iyi ki almışım işime yaradı.Aslında çok sıkıntılıydım zar zor yaptım.Umarım beğenir.


14 yorum:

  1. Harika olmuş Serapcığım iyi günlerde kullansın yeni sahibi dükkanında.
    Bluz elbise tamam da pantalonu niye 2 paçasından astın?::))))

    YanıtlaSil
  2. Sen söyleyince fark ettim :)))) sağol tatlım

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.
    Kapı süsü pek güzel olmuş, emeğinize sağlık. Sahibi de iyi günlerde kullansın inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler benden de kucak dolusu sevgiler

      Sil
  4. Canım öncelikle çok geçmiş olsun dikkat et kendine.
    çok güzel olmuş:)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş çamaşır yıkama salonu içinde çok uygun eline sağlık geçmişler olsun bu arada acil şifalar canım...

    YanıtlaSil
  6. cok cok guzell ellerıne saglıkk1!! bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım benımkıne de beklerım :)Sevgilerrrrr...
    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bence temaya çok uygun olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. bence beğenir çünkü çok güzel olmuş. sektöre uygun bir süsleme, ben çok sevdim:) eline sağlık. geçmiş olsun, umarım ciddi birşey değildir.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. HARİKA OLMUŞ O NE DİZAYN ÖYLE HAMARAT HATUN...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN