25 Mayıs 2012 Cuma

Hasta yatmaya paydos ben döndüm

Ameliyat olalı neredeyse 1 ay oluyor.Artık ayağa kalkma zamanı geldi.Hastalığım döneminde beni arayan ve mesaj atan arkadaşlarıma teşekkür ederim.Deniz zamanı geldiğine göre ilk olarak balıklı bir keçe çalışması yapmak istedim.
Kuşlar vazgeçilmezlerden.Motif yapmak için bir alet almıştım o motifle keçeyi birleştirdim.

Buda ahşap boyama ve keçe birleşimi.Ama kordonumu bulamadım o yüzden yarım kaldı ama yinede yayınlamak istedim.

Nasıl olmuşlar beğendinizmi :))

32 yorum:

  1. Eveeet, hem de çok beğendim. Ellerinize sağlık. Hele kapı süsü daha da harika, ellerinize sağlık. HAsta olduğunuzu bilmiyordum, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel ve şık olmuş ellerinize sağlık..Bu arada çok geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz Serap hanım :)Tekrardan geçmiş olsun..Keçeler her zaman ki gibi yine çok güzel olmuş elinize sağlık..Döndüğünüze göre bu güzellikleri artık daha sık görebiliriz:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ameliyatı atlamışım herhalde, geçmiş olsun diyorum.
    Yapdıkların yine çok sevimli ve güzeller, ellerine sağlık Serap ablacım.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili adaşım öncelikle gelmiş geçmiş olsun upuzun bir ömür ve sonsuz sağlık diliyorum.bizler alışkanlıklarından vazgeçemeyen insanlarız blogundaki sessizlik eksikliğini hissettirdi.ee o halde hoşgeldin diyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk adaşım güzel dileklerin için sağol

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun Serap hanım
    Şimdi haberim oldu
    Üretimlerinizi özlemişiz
    Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun yavaş yavaş başlıyorum üretime

      Sil
  7. Ameliyattan hiç haberim yoktu, çok geçmiş olsun. Yaptıklarınızın hepsi birbirinden güzeli, emeğinize sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. Yaaa, canım yaaa, Seraap, ama benim haberim yok ameliyat olduğundan, ne ameliyatı, ne oldu, şimdi iyimisin, herşey yolunda mı, üretime başladığına göre iyisin, off karıştım ama şimdiii :( Ben de nerede bu hatun diyoruuum :( Of Serap Oooof, hadi geeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bağırsaklarımdan ciddi bir operasyon geçirdim.Birde ameliyatta kalbim durmuş.yavaş yavaş toparlanıyorum

      Sil
  9. Çok beğendim hem de. Ellerinize, emeğinize sağlık.
    Tekrar çok geçmiş olsun, sağlık sıhhat diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun canım muhteşem bir dönüş olmuş ellerine sağlık mükemmeller.

    YanıtlaSil
  11. çok çok geçmiş olsun...
    beğeniyorum sizin keçe çalışmalarınızı...
    devamı gelsin lütfen...

    YanıtlaSil
  12. sağolun gelecek merak etmeyin

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun inşallah daha iyisinizdir aslında yaptıklarının güzelliğine bakılırsa iyisin ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.))

    YanıtlaSil
  14. CANIM BEN DUYMADIM BENİM EŞİMDE AMALİYAT OLUNCA ÇOK UĞRAYAMADIM
    ÇOOOOOOOOOOOOOK GEÇMİŞ OLSUN
    :)))))))))))

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık Serapcığım, hepsi çok güzel, gelmiş geçmiş olsun tüm o günler inşallah.

    YanıtlaSil
  16. canim benim,okuyunca sok oldum
    gecmisler olsun,,,,,,,inan gecen gun isimin arasinda hani ben sapancaya geldim ama serap yok dedim...
    simdi iyi olduguna sevindim
    banuya yazdigin yorum sonrasi anlattiklarini okudum,
    ben pazartesi cocuklarimla insallah umreye gidiyorum,,,dualarimda olucaksin
    kendine iyi bak, cok gecmisler olsun tekrar tekrarrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım.Allah kabul etsin gelince görüşelim

      Sil
  17. Çok çok geçmiş olsun. Marifet açısından performansın hiç eksilmemiş maşallah:) Allah tekrar hastalık vermesin dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN