17 Eylül 2012 Pazartesi

Çok boş durdum

Çok uzun süredir bloğumu ihmal ettim.Boş boş oturdum gezdim.İlk iş olarak misafire kahve yaparken kuru kahveci Mehmet efendinin kahve kutusu gözüme battı.Benim evimde ne ayıp değil mi öyle kutu kullanmak.Enamels boya ile boyadım.




Peçete ile kapladım.Çok sevmedim ama idare etsin kendime başka kahve kavanozu yapacağım en yakın sürede.


Birden fazla işe başladım bir anda bittikçe paylaşacağım.



Buda kapı süsü.Bunu öncelikle yapacağım.Bu deseni çok sevdim.


Buda sevgili Sibel'in eşinin kestiği harflerden.




Kuş ve kuş yuvasını önce yapmıştım S harfini bunlarla takım yapmak istedim.


Kapı süsüm bitti.Welcome yazısını hiç sevmiyorum böyle yazmak istedim.



Umarım beğenirsiniz.

16 yorum:

  1. Kahve kutusunu niye beğenmediniz bence hoş olmuş, kahve fincanlarıyla.
    Bizim ev fikride güzelmiş bende Welcome sevmiyorum tıpkı dıy kelimesi gibi...
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Kabartmalı ve cam bir şey istiyorum kahve için.

    YanıtlaSil
  3. Kapı süsünü çok beğendim,güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi ayrı ayrı güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık ablacım hepsi çok güzel....

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin serap'çım:)) ne kadar dolu dolu geldin, ne güzel şeyler yapmışsın.
    kahve kutusu gayet güzel olmuş. ben de süslerim hep öyle kutuları:)
    s harfine bayıldım, ne güzel takım olmuşlar diğerleriyle.
    sizen ev süsüne de bayıldım:))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımcım birden bir sürü şeye başladım yavaş yavaş bitecek

      Sil
  7. canım eline sağlık bende uzun süre görmeyince merak etmiştim seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım bundan sonra sık sık göreceksin inşallah

      Sil
  8. Anacım, senin yaptıklarından hiç çirkin olanına rastlamadım ki ben :) Her yaptığına kıskançlıkla baktığımdan emin olab,ilirsiiin :))

    YanıtlaSil
  9. canımsın benim kocaman öpüldün

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN