22 Eylül 2012 Cumartesi

Kavanoz boyayalım


Geçen gün başladığım işleri bitereyim dedim.Bu metal kutu cocacola alınca yanında veriliyordu.Tv lerde nasıl reklam yasaksa bizim evdede ben yasakladım hemen boyayayım dedim.




Dekupaj resimler biraz büyük geldi ama şehir dışında oturunca gidip tekrar çektirmek zor oluyor.


Enamels boya ile boyadım kavanozları 170 dercede 1 saat fırınladım bulaşık makinesinde yıkanabilsin diye.

İyiki Meral Sanat evi bana yakında malzeme sıkıntısı çekmiyorum.


Önce resimleri yapıştırdım.Sonra hamur kabartma uyguladım.



Cocacola böyle dağıtsada kutuları ,bizi uğraştırmasa :))))

Yarım kalanlara bugünde devam .

12 yorum:

  1. Merhaba, çok keyifli bloğunuz var. Yaptıklarınızı merakla beklediğim için izleyicinizim artık.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum sevgiler

      Sil
  2. Resimler şahane, uygulamalar şahane, süslemeler şahane... eee ne kaldı geriye Şahane Seraaap :)

    YanıtlaSil
  3. Valla her şey harika olmuş..Yaptıklarınızı takip ediyorum..Sıradan şeyler çok güzelleşiyor,elinize sağlık..Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. mrb.. kavanozlar ne güzel olmuş..
    ben birşey sorabilirmiyim? o caca cola kutusundan bende de var..onu hangi boya ile boyadınız?
    enamel boya ile mi? akrilik boya ile mi? sanırım ponpon fırça kullanmışsınız değil mi?
    böyle teneke kutuların boyanması hangi boya ile iyi sonuç veriyor?
    teşşkrler mrw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enamel boya ile boyayıp 170 derece fırında 1 saat 10 dakika gibi beklettim.ponpon fırça ile boyadım.Şimdiden kolay gelsin

      Sil
  6. ayy bunlar çok hoşuma gitti ne kadar şirin görünüyor aşcılar harika olmuş ellerinize sağlık bayıldımm...

    YanıtlaSil
  7. bayıldımmm ne zamandır sizde bişey yapmıyordunuz aramı vermiştiniz zonguldaktan antalyayamı taşındınuız....bayıldım aşçılı olan kutulara hamur kabartma tekniği zormu evde deneme yapabilkişrmiyimmm bende seviyorum böyle şeyleri eğer zor yapamazsan derseniz aşçıdan sipariş verebilirmiyim ben hala çaycumadayım...cevap bana yazarsanız bloğuma sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık.. Kavanozdaki kullandığınız boyanın renk adını öğrenebilir miyim rica etsen :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN