29 Eylül 2012 Cumartesi

Malzemeleri toplamak için çalışmalar devam

Malzemelerimi arayıp bulamayınca sinirleniyorum ya onlara uygun kutular yapmaya devam.Nutella kavonozu lavanta kavanozuna dönüştü.


Pembe bir plastik cosla kutusu vardı içine örnek çiçek motifleri koyuyordum.Onuda çiçeklere uygun yaptım.



Örnek kelebek motiflerim içinde peynir kutusu baya işime yarayacak hale geldi.


Hep başkaları için yaptım kendime bir türlü dikiş kutusu yapamadım en yakın sürede de onu yapmayı planlıyorum.Elimde bir siparişim var o biter bitmez dikiş kutusu yapacağım.Yavaş yavaş bir düzene girecek herhalde çalışma odam.

19 yorum:

  1. Serapcığım aynı ben malzemeleri bulamayınca delleniyorum va bu kere de tüm hayatım kutu kutu oldu:)) Geçenlerde teyzem geldi dikiş kutusunu açtı bişi dikecek sonra da vazgeçmiş, herşey kutu kutu sıkıntı bastı demez mi? Ayy ne olacak halimiz yaaaa... Çokk güzel olmuş kutuların iyi günlerde kullan bu sene ben de kavanozlara el atacağım fikir olur yaptıkca yayınlaa....

    YanıtlaSil
  2. Sorma canım ya bende delleniyorum.Kutuları o yüzden içlerindeki malzemeye göre yapayım dedim.Kavonozlar için çok güzel resimlerde buldum yaptıkça paylaşırım canım

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık güzelim, bu kutucuklar çok güzel olmuşlar...

    Ben de kendime dikiş kutusu yapıcam bu seneki hatta 2 aylık planım içinde var bakalım kısmet :D Dikiş dikmiyorum ama iğneler, iplikler, düğmeler, fermuarlar bir kutunun içindeler... Hadi kolay gelsin şimdiden öpüldün canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bu arada art bodrum senden aldığım malzemeleri sordu sana yönlendirdim canım

      Sil
  4. ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel ve kullanışlı olmuş... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. serapcim,,,,devam
    bi gun gelicek acaba ne bulucaz diye merak ediyorum???????
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bende merak ediyorum :)) benden de sevgiler görüşemedik bir türlü

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar ne güzel şeyler yapmışsınız kavanozlara kapı süslerinize bayıldım bende çok seviyorum birşeyler boyamayı insanı alıp götürüyor değil mi elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. çok sağolun hakikatten insanın kafası rahatlıyor çalışırken

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller baktikça içim açıldı vallahi ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. Kutular, kavanozlar... bunları süslemek ne kadar zevkli değil mi :) Bulundukları yerleri adeta şenlendiriyorlar böyle cıvıl cıvıl :) Etiket koyacak mısın üzerlerine, ben unutuyorum içlerine ne koyduğumu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucum dışlarını içine koyacaklarıma göre yapayım diyorum ama zor olacağa benziyor ona göre kağıt yada peçete bulmak gerek

      Sil
  12. Seraaap nerdesin yaaa, buradan bir gittin, bir daha yayın yok, hadi amaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastalandım canım yakında geliyor yeni ciciler :))

      Sil
  13. çok marifetlisiniz .ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN