28 Ocak 2012 Cumartesi

Bebek emzirme yastığı

 Alp Ilgaz'ı ennesi emzirmek için 2 yastık kullanıyordu.Ne zaman bebiş emzirecek olsa yastık aramaya başlıyorduk koltuğunun altına bebeğin altına.Hemen çarşıya çıkıp bebişimizin sırtını terletmeyecek kumaş aradım.Sonrada doğru Rana'nın atölyesine.Önce internetten ölçü aradım çünkü emzirme yastığını hiç görmemiştim.Ölçüler ne bilmiyordum.Sonra kumaşı kestik.

Rana hemen makinenin başına geçti başladı dikmeye.



Ve yastığımız.Çok kullanışlı bir şeymiş neden bunu icat etmişler annesi bebeği emzirirken anladım.Bütün yeni anneler kullanmalı bence. 

8 yorum:

  1. Çok beceriklisiniz:)) kumaşın desenide çok güzelmiş,daha önce yastığı nette gezinirken görmüştüm ,Rana hanımla emeklerinize sağlık annede alp ılgaz bebekte rahat etmiştir:)

    YanıtlaSil
  2. Ben Jane'yi emzirmek için hazır almıştım. ne yazıkki ilk bir ay hiç emmedi, emmeye başlayınca da yastık kullanışsız geldi. bizimkinde ilaveten bele dolayacağınız cırt cırtlı bir kemeri var hiç kaymıyor. kumaşa bayıldım, elinizde daha kumaş varsa takım olarak emzirme önlüğü de dikin, çok işine yarar annenin? bir de kumaşı nereden aldınız? malum bizde kuş hastalığı var, jane'ye bir şeyler dikeriz belki.

    YanıtlaSil
  3. Nuray'cım anneside nette görmüş bebiş erken gelince alamamış.Bende nete baktım nasıl bir şey diye öyle yaptım :)

    Mine'cim bende cırt cırt yapacaktım ama o kadar acele ile yaptımki malzeme almaya gitmeye üşendim.emzirme önlüğü güzel fikir haklısın.Kumaşı sen izmiti bilirsin ikizli çeşmeden aldım.İzmite gelirken haber verirsen beraber gideriz almaya pembeliside çok güzeldi

    YanıtlaSil
  4. Hazır gibi olmuş, boyutu da tam olmuş vallahi ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. serapcim aynisindan bende torunuma dikmistim
    evet cok kullanisli
    kumasinda cok guzel yakismis
    parantez icinde soyle asliya:
    sonrada 6 aylik olunca oturmaya basliyinca belinin cevresine koyuyosun ,dusmesine engel oluyor
    bebisi opuyorum

    YanıtlaSil
  6. Oyyy, ben o kucağındakine bakmaktan başka şeye bakamıyoruuum :)

    YanıtlaSil
  7. Yastığınız çok güzel olmuş (: bebek ondan tatlı Allah bağışlasın (:

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim, havalar fecii:))) artık bahara doğru geçicez yazlığa. ikizli çeşmeyi bilirim meslek lisesi mezunuyum:))) inşallah beraver gider pembelisinden alırız, emzirme önlüğü dikmek isterseniz benimkini fotoğraflayabilirim.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN