15 Ocak 2012 Pazar

Gece uyuyamayınca

Uyuyamama gibi bir sorunum var benim.Gece olunca dünya kadar şey aklıma geliyor.Dön sağa dön sola   olmuyor en sonunda kalkıyorum.Koyun da sayamıyorum koyun saymaya çalışsam bunlar keçeden ne güzel olur diyorum :)))) Koyun yapan arkadaşlar var gördüm nette ellerine sağlık.Kalkıncada boş durmak olmaz kes biç yap bir şeyler diyorum kendime.
Ne yapacağımı düşünmeden başladım kafama göre kesip biçmeye 

Çiçekte yapmak istedi canım.


Hadi kenarlarını boncukla dikeyim dedim.

Bitti ama içime sinmedi.

En son bu boncukları ekledim.
Allah kimseyi uykusuz bırakmasın.

15 yorum:

  1. abla yaptıkların zaten harika ama var ya arkadaki o eski radyoya bittim :)))

    YanıtlaSil
  2. bende eski radyoları çok severim bir gün resimlerini çekip yayınlayayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Hemen yatıp uyuyoruz yarına çokkk işimizvar

    YanıtlaSil
  4. evet haklısın yarın sendeyim

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık,süper olmuş,radyonun benzeri bizdede vardı.Lambalı radyolar:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım dua et elinden bunlar geliyor hiç becerisi olmayan biri olup uykuyu kaçırsan ne yapacan:))) bak çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim.Bu radyoları çok seviyorum Nuray. İnsan hiç bir şey yapmadan sabaha kadar otursa delirir herhalde :)

    YanıtlaSil
  8. Böyle uykusuz kalmak iyiymiş. Çok beğendim. Renkleri de harika olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. sağolun Nergiz hanım ama uykusuzluk çok zor inanın mesela dün gece hiç uyumadım hala ayaktayım :(

    YanıtlaSil
  10. uykusuz geceleri bende cok iyi bilirim
    ama olsun bak ne guzellikler cikmis ortaya
    sevgiler sanada,sapancayada

    YanıtlaSil
  11. Cihan hanım bugün sizi andık ben küçük bir kuş evi boyadım daha bitmedi ama.

    YanıtlaSil
  12. mmm süper olmuş canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Süppeeerrrrr... Uyuyamamak bazen çok işime gelir benim. Eğer ev soğuk değilse, uzanmış halde hayal ettiklerimi, yataktan fırlayıp, bir çırpıda gerçekleştiriverdiğim çok olmuştur. Zor olanları kolaylaştırmak insanın kendi elinde değil mi? Bu arada bloguma hoş geldiniz. Ne iyi ettiniz..

    YanıtlaSil
  14. Seus trabalhos são muito bonitos e originais.
    Parabéns.

    YanıtlaSil
  15. Sibel'cim teşekkürler
    Gülsüm hanım bendeöyle yataktan kalkıp bir şeylerle uğraşmaya başlıyorum

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN