30 Ocak 2012 Pazartesi

keçe laleler

Evde kardan mahsur kaldım.Kaç gündür İzmit'te kalıyordum.Dün akşam eve gelip köpeklerimi görmek istedim.Gece gelirken yollar açıktı eve çıkarken ekmek bile almadım nasılsa geri döneceğim diye.Ama sabah bir kalktım.Her yer kar.Arabamı kardan kımıldatamadım bile.Sapancaya 5 dakikalık yerdeyiz ama nedense yollarımızı bir türlü açamıyorlar.Yollara  tuz dökülmesi falan bizim için büyük lüks.Şehire uzak yerlerin allah yardımcısı olsun.Tabi doğal olarak üretime devam :)

 http://nihalerpeden.blogspot.com/ Takip ediyormusunuz bilmem,ama ben yaptıklarının hayranıyım hele Osmanlı serisine bayılıyorum.Dün akşam Nihal hanım'la yazıştık yaptığı bir laleyi keçeden yapmak için izin istedim.Sağolsun çok mutlu olacağını yaptığı zaman onunlada paylaşmamı istedi.

Önce kalıp çizdim ve çizdiğim kalıba göre kestim lalemi

Üzerini süslemeden olmaz tabiki.

Üzerine birde hilal kestim.Tek lale olmasın diye düşündüm.Yani kendimden de bir şey katmak istedim.


Hilalimide süsledim

Sıra geldi dikişe.
Boncuksuz da olmaz tabi ki.Hele de nazar boncuksuz asla :)))

Ve sonuç umarım Nihal hanımda beğenir.

21 yorum:

  1. ellerine sağlık
    (şeyda)

    YanıtlaSil
  2. İlk fotoğrafta ayna görünce bir ayna yapılacağını sandım ama son resimde aynayı göremiyorum. :) Yanılıyor muyum acaba?

    Bir kaç ay sonra bir kermesimiz olacak. Ayna fikri güzel aslında. Keçenin dikimini biraz zor diyorlar. ben hiç denemedim. Doğru mudur?

    Fikir için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Sultan gençler anlamıyor şu blog olayını bak nasıl çözmüşsün görseller net iri helal sana! Aynen devam ve elcağzına sağlık ablam benim.

    YanıtlaSil
  4. Ayy Nihall koş gel bak ne hoş olmuşlar. Ben de yapsam mı ucundan acaba nasılsa şu kil işini hiç mi hiç beceremeyeceğim, umtusuzluğum kırılsın bari. Ellerine sağlık Serapcığım gerçekten çok güzeller.

    YanıtlaSil
  5. şeyda'cım çok sağol

    Edam benim hocam kim tatlım :)) azmı aradım seni

    evet aynalı deneyecektim ama ayna ebadı uymadı keçe dikimi zor değil bence eminim yaparsınız

    YanıtlaSil
  6. Serap Hanım'cığım, ne kadar naziksiniz. Çok teşekkür ederim.
    Çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Hilal de çok yakışmış. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok sağolun beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil
  8. Şulecim sağol ama sen kil işinide becerirsin eminim canım

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık çok güzel olmuş duvar süsünüz..Ben de çiçek,nar kalp,
    kelebek derken sırada lale motifi bekliyordu.Güle güle kullanılsın..
    Biz de şehire uzağız bizim de yollarımız kapalı bugün açmaya çalışıyorlarmış..
    Sevgiyle kalın..üretime devam:)

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim kıyıköyü çok merak ediyorum güzelmi

    YanıtlaSil
  11. siz yaparsınız da olmaz mı? çok güzel olmuş hem de.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir duvar süsü olmuş.. çok zarif.. elinize sağlık.. benim de keçe denemelerim var.. ziyaretinizi beklerim Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. ne kadar hoş olmuş çok beğendim hatta bayıldım Osmanlı esintileri her zaman çok ilgimi çekmiştir ve sevmişimdir. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Süleymanın sarayından çıkmış gibi ellerine sağlık
    Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  15. tatlım çok güzel olmuş ellerine sağlık laleleri çok severim :)) yeni sayfa tasarımında çok güzel güle güle kullan .....

    YanıtlaSil
  16. Çok hoş çok güzel olmuş..beğenilmeyecek gibi değil..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Merhaba (: iadeyi ziyarete geldim.. Çalışmanız çok hoş olmuş ellerinize sağlık (:

    YanıtlaSil
  18. çok güzel oymuş ellerinize sağlık,
    blogları gezerken sapanca yazısı takıldı gözüme bakmadan edemedim,bende sapancalıyım...
    yollar kapandığına göre,hacımercan,karagöl taraflarından falanmısınız?

    YanıtlaSil
  19. çok şık birşey bu emeğinize sağlık çok beğendim,iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  20. Çok şık olmuş ellerinize zevkinize sağlık.

    YanıtlaSil
  21. harika olmuş gerçekten. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN