26 Ocak 2012 Perşembe

Tencere kapaklarım :)

Bu ara evde değilim o yüzden üretim minimuma indi malesef.Ama yapıp daha fotoğraflarını paylaşamadığım çok şey vardı.Bazılarını eklemek istedim.
Bu yatak odamın perde ve örtülerine uygun olarak yapmış olduğum duvar süsüm.

Bir gece canım sıkılınca evde aksesuar olarak kullandığım bakır kapların kapakları takıldı gözüme.Bu hale geldiler biraz uğraşınca.Kapak olarak durmasından iyidir herhalde.

Kapaklarıma nazar deymesin diye bol nazar boncuğu kullandım :)))))))))))
Eski oyalarım var elimde bir zamanlar takı yapar iken kullanıyordum.Onları değerlendirmek istedim.Nasıl olmuşlar :))

15 yorum:

  1. Şimdi sizin sayfanızda bebişle ilgili şeyleri görüp okuyunca tek tek yorum bırakayım dedim tam ana sayfaya geldimki perşembe kaydınızı gördüm şöyle taze sayfaya taze yorum bırakayım gece gece şıkır şıkır renli şekerler gibi olmuş elinize sağlık...Geceleri uyumak için melisa çayını bir deneyin Serap hanım benden söylemesi sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. abla hayran kaldım yaratıcılığına eline sağlık harika olmuş :)))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :) ilk fotoğraftaki çiçeklerin arasındaki kareler boncuk gibi bişey mi yoksa kumaştan mı yapıldı :)

    YanıtlaSil
  4. Ah ben uyumak için neler denemedim ki :((( Melisa çayınıda hemen deneyeceğim

    Tatlı pınarcım sağol

    teşekkürler Çiçeklerin arasındakiler boncuk

    YanıtlaSil
  5. Serapcım süper olmuşlar,kapaklara tabiki nazar değmesin çünkü artık piyasada yoklar ,tarihi eser onlar .Bendede vardı kayınvalidem duymasın attım galiba:))) emeklerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  6. Serap Hanımcım, elinize sağlık. Çok güzel ve size has olmuşlar yine. Sizin kendine özgü bir tarzınız var ben görüyorum bunu ve beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  7. Serapcım süpersin yaaa helal olsun sana ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  8. Elelrinize sağlık rengarenk çok güzeller...

    YanıtlaSil
  9. çok otantik ve şık olmuş hepside ellerine sağlık canıım

    YanıtlaSil
  10. Çok otantik olmuş Serapcığım. Tencere kapağını okuyunca yüzümde koca bir gülümseme yayıldı mutfak aletleri yatak odasına taşınmaya başladı diye:)) Çöp ev olacağız hep birlikte birbirimizden göre göre:)

    YanıtlaSil
  11. Çok otantik olmuş Serapcığım. Tencere kapağını okuyunca yüzümde koca bir gülümseme yayıldı mutfak aletleri yatak odasına taşınmaya başladı diye:)) Çöp ev olacağız hep birlikte birbirimizden göre göre:)

    YanıtlaSil
  12. Garip bir duygu bu hakikatten evde her şeye bakıyorum bundan ne olur diye hiç bir şeyi atamıyorum çöp ev olacağız hakikatten :))))

    YanıtlaSil
  13. çok çok güzel...fikri çok beğendim..

    YanıtlaSil
  14. sağolun daha çok fikir var ama zaman yok :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN