8 Ocak 2012 Pazar

Nazarlıklar devam

Nazara çok inanan biri olarak hep nazar boncuklu objeler yapıyorum.Nette araştırdım nazarı okuduğumu sizinle paylaşmak istedim.


Parapsikoloji dilinde “Psikokinezi” denilen nazar, yani göz değmesi bir çeşit büyülemedir. Baktığımız kişilerden veya eşyalardan çok defa gözlerimizi alamadığımız olur. Gözler ruhi fonksiyonları ve beyin gücünü en rahat ve en tesirli şekilde kullanabildiğimiz organlarımızdır. Bilim adamlarının da tespit ettikleri gibi, göz yoluyla bir çeşit hipnoz olayı gerçekleşmektedir. Yılan, fareyi, kuşu veya diğer avlarını böyle yakalar. Gözlerinden gönderdiği zehirli şualar yoluyla avının beyin fonksiyonlarını bozmakta ve talihsiz av, bir anlık göz göze gelmenin bedelini hayatiyle ödemektedir.
İşte aynen insanlar için de geçerli olan bu husus, göz yoluyla karşı tarafa zarar verebilmektedir. Bir kısım gözlerin nazarkonusunda daha etkili olması da saydamlığının fazla olması ile ilgili olsa gerektir. İnsan özellikle kıskançlıkla ve kötü niyetle, yani kem gözle bir şeye baktığı zaman daha çabuk zarar verebilir. Bu yüzden kişinin beğendiği bir şeye ısrarla bakması halinde ona, “Allah dilemezse hiçbir şey olmaz” anlamına gelen “Maşaallah” veya “Allah’ın bereketi üzerine olsun anlamına gelen “Barekallah” demesi tavsiye edilmiştir.
Esasında Nazar bir çok dini kitaplarda,değişik tarzlarda ifade edilen bir negatif enerjidir. Nazarı iki türlü incelemek gerekir:
Birincisi: İnsanın kendi kendine veya çocuğu gibi çok yakınına hiç bir kötü amaç taşımadan ürettiği negatif enerji şeklidir. Beyinde sürekli kodlanan bir kelime mevcuttur:
Yukarıda izah ettiğimiz gibi, Maşallah kelimesi söylendiği anda nazar değmeyeceğine beyin şartlandırılırsa veya başka bir deyimle kodlanırsa, beyin bu kelime söylendiğinde negatif enerji üretimini yapmamaktadır. Ama o Maşallah kelimesi söylenmediği anda negatif enerji üretmeye başlıyor.
Burada şunu belirtmeden geçemeyeceğiz; nazara kesinlikle inanmayan insanlarda bu enerji üretim tarzı harekete geçmeyecektir. Dolayısıyla böyle insanlara nazar değme olasılığı çok zayıf olacaktır.
İkincisi: İnsanın bir başkasına nazar etmesi. Beyin kıskançlık duygusu ile hareket ettiğinde yine negatif enerji üretimine yol açar. Bazı insanlarda bu türde kıskançlık duygusu çok yüksek olduğundan o insanların nazarı daha çok değer. Daha doğrusu yaydıkları negatif enerji çok yoğun olur. Bir hayli maddi veya manevi zarar verebilirler. İnsan beyni negatif veya pozitif enerjiyi sadece %50 kadar üretir.

Bu çiçekleri Nurayca tasarımlarda görmüştüm.Çok beğendim sevgili Nuray'la paylaşarak yaptım.Bunlarada nazar boncuğu koydum tabi ki.

Üçgen tasarımları çok seviyorum.Üçgeni çok kullanıyorum yaptığım objelerde.






Aynalarda benim vazgeçilmezim.Kimseye nazar değmemesi dileği ile :))))

18 yorum:

  1. Serapcımmmm beni yapıştırdın yine ekrana ellerine sağlık güllü çalışmalarında süper olmuş.
    sana da nazarlar değmesi hep sağlıklı ol canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Eline emeklerine sağlık,hepsi birbirinden güzeller ,harika nazarlıklar ,maşallah canım.)

    YanıtlaSil
  3. haticecim çok sağol canım
    Nuraycım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Hepsi ayrı ayrı çok güzel olmuş,
    aynalı olan da değişik ve güzel olmuş:)Elinize sağlık Serap hanım:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. hepside ayrı bi ğüzel olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. tülay hanım teşekkürler.Halimecim çok sağol

    YanıtlaSil
  7. Ayyy ben bunlara bayıldıııııım ellerinize sağlık..hele güller süper süper :D

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzeller:)) Ben de sizden üçgen modelleri çalmayı fena halde planlıyorum:)) Çalacağım zaman haber veririm. Sonra yakalanınca pişkinlik yapmak pek acıklı olur:))
    Çiçeklilerden geçen sene takı yapmıştım onlarda gözüm yok amaa ah o üçgen duvar süsleri aahh...)))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ne demek Nedret hanım hangi modeli isterseniz kullanın benim öyle triplerim olmaz merak etmeyin hatta banada fotoğrafını gösterin yapınca mutlu olurum

    YanıtlaSil
  10. maşallah diyelim o zaman, size de nazar değmesin:)) elinize sağlık, şahane olmuş herbiri.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. süpersin Serapcım, hepsi de cıvıl cıvıl, enerji veriyor insana vallahi. Ellerine sağlık rengarenk bayıldım doğrusu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. yine harikalar çıkarmışsınız ellerinize sağlık her nazarlığınıza baktığımda bundan bende istiyorum diyorum kısmet olursa deneyeceğim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Serap, paketini aldığım gün, kızım 40 derece ateşlendi ve ben çantamda senin paketin kızımı acil servise götürdüm. Geceyarısına kadar oradaydık, kendimi oyalamak için, paketimi açtım çıkardım durdum. Ama ben bu kadar iyi işleri satın aldığını düşünmüştüm. Gerçi hediyeleşmenin amacı, tanışmak benim için. Ancak bu akşam kendime gelebildim. ve siteni araştırdım google'dan sana ulaştım. Ne kadar güzel işlerin varmış. Ellerine sağlık. Hepsi mutluluk verdi bana. Süslerin gözümün önünde sürekli.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, size de maşaallah Nazar değmesin. Ne kadar güzeller, renklere hayran kaldım. Ben de nazar boncuğunu çok sever ve kullanırım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Nagehan hanım,Sibel'cim çok sağolun,Zeynep'çim kızına çok üzüldüm umarım şimdi iyidir hediyelerini iyi günlerde kullan.Nergis hanım çok teşekkürler hiç birimize nazar değmez inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  16. yarasın ablama güzel günlerde olsun mucx

    YanıtlaSil
  17. merhaba bende keçe ile çalışmayı çok seviyorum hepsi çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık baktıkça içim açıldı sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN