10 Mart 2012 Cumartesi

Meral Sanat Evinden Sergime Ziyaret

ÇYDD ile birlikte olan sergime gelerek beni çok mutlu eden arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Meral Sanat evi olarak beni yanlız bırakmadılar.Nasıl duygulandım anlatamam.http://meralsanatevi.blogspot.com/
Meral'in fotoğraf makinesinle çekilmiş fotoğraflar.Sevgili Melikenin elinden makine hiç düşmedi





Bu yorgunluğa kahve içmeden katlanılmazdı tabi :)))






Ürettiklerimden alarak bana destekte oldular


Vali muavinimiz,Meral, ÇYDD den İkbal Emre ve Şebnem arkadaşımla birlikte






Dostluklar çok güzel hepinizi seviyorum

8 yorum:

  1. Hepside çok güzel,çok özel de nazarlıklarına bayıldım.Çok renkli bir kermes olmuş :)) Çok çalışmışsın tebrik ederim,bol satışlar dilerim:))

    YanıtlaSil
  2. Sağol Nuray'cım yakında daha neler gelecek bir bilsen :))

    YanıtlaSil
  3. Resimler olmuş Serapcığım:)) Harika da misafirlerin varmış, şu internet gibi ulaşabilsek biz de tek tuşla keşke:(

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim. Herşey ne kadar güzelmiş:)) Ortam, ürünler...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel işler,harika görünüyor.Ben de Ayvalık'ta ,ÇYDD kermesine katılmıştım.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi harika olmuş elinize sağlık..Zaten sizin nazarlıklarınıza bayılıyorum,rengarenk :)
    Biraz yoruldunuz ama kermesiniz de cıvıl cıvıl,neşeli geçmiş..Bol satışlar dilerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. tebrikler canım süper görünüyor herşey. orda olup emeklerine dokunabilmeyi çok isterdim. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hepinize çok teşekkür ederim.Çok yoruldum ama deydi

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN