7 Mart 2012 Çarşamba

Şafak 1 gün :)))

Son sürat sergi hazırlığım devam ediyor diyemiyorum nedense bu ara sürekli bir yerlere gitmek zorunda kaldım.

Bu arada hobi keçeye buradan teşekkür etmek istiyorum.Onlardan keçe ve semazen almıştım ama semazen o kadar çok hoşuma gitti ki kendilerini de arayıp izin isteyerek denemek istedim.Onlarda sağolsun anlayış gösterdiler.Onuda daha sonra sizlerle paylaşacağım

Bu akşam tamamlayacağım başka şeylerde var ama bir kısmını sizlerle paylaşmak istedim.


Bu gece son gecem bana şans dileyin :)))

Sergimle ilgili bilgiyi burada görebilirsiniz https://www.facebook.com/events/267469759996638/

22 yorum:

  1. Gönlünden nasıl geçiyorsa öyle bir sergi olur İnşaallah :) Başarılarr :)
    AYŞENUR

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller ellerinize sağlık serginizde bol şans diliyorum...
    http://znurundunyasi.blogspot.com/ sizide blogumda görmekten çok mutlu olurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hemen ziyaret edeceğim

      Sil
    2. serapcimmmm
      inan bu sabah aklimdan gectin
      nerelerde? gozukmuyor diye
      biliyorum bir sergi hazirligin var
      kolay gelsin diyorum
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  3. gözükecek halim kalmadı ki pek sergiye katılacakmısınız

    YanıtlaSil
  4. ABLA BAŞARILAR DİLYORUM EL EMEĞİNİN DEĞERİNİ BİLENLER AKIN AKIN GELSİN SERGİNE ÖPÜYORUMMM

    YanıtlaSil
  5. Hepside çok güzeller özellikle nazarlığı çok beğendim,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  6. sağol Nuray'cım o zaten benim tarzım biliyorsun :))

    YanıtlaSil
  7. Şimdiden serginde başarılar diliyorum.Gelebilmek çok isterdim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  9. Yaptıklarınızın hepsi birbirinden güzel oluyor,elinize sağlık..Şansınız bol olsun :))

    YanıtlaSil
  10. Gönülden kutluyorum. Başarı sizinle olsun.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  11. Canım ablam helal olsun sen her işi kotarırsın valla 30'da Berlin'e gidiyorum yoksa uçarak gelirdim seviyorum senü der yemeğe girişirim mucx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablasının güzeli sağol tatlım dikkat et kendine

      Sil
  12. Obrigada pela visita, amo seus trabalhos, parabens! bjs.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Serap,güzel ve zevkli bulduğum işlerinin çok beğeni alacağından eminim. 8 Martın sana çok uğurlu gelmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım umarım senin gibi herkes beğenir

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN