15 Mart 2012 Perşembe

Sergiye takviye

Ayın 16 sı serginin son günü eksilen ürünler oldu tabi ki takviye yapmak gerekiyordu.Ahşap boyama ile keçeyi birleştirmeyi çok istiyordum.

Bugün Meral sanat evine gittim hemen bakın keçe ördeklerimiz ahşapla birleşince nasıl oldu.Ben çok beğendim.Meral'cim yine işi gücü bıraktı benle uğraştı bugün sağolsun.


Bu Ilgaz'ımız erken gelince yarım kalmıştı.

Bu ev yarın Meral sanat evi yolcusu evin üstüne ahşap çalışacağız.sonra doğru sergiye.

Asiye'nin gelininin evi kırmızı,siyah griymiş bu nazarlığı ona yaptım.


Bu güller Neban'ın siparişiydi onuda teslim ettim.Bu gecelik bu kadar yarın devam :))

Bu aralar blogları gezip arkadaşlarıma hiç yorum yazamıyorum vakitsizlikten bu sergi bitsin tek tek gezeceğim kimbilir ne güzel şeyler üretmişlerdir.

13 yorum:

  1. Hepside ayrı güzellikteler,keçe ahşap buluşunca hoş olmuş ellerine sağlık bol satışlar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray'cım sağol bir kaç ürün daha tasarlıyorum bakalım onlar nasıl olacak

      Sil
  2. Keçeyle ahşabı çok beğendim Serapcığım, evi de çok merak edieyorum üstelik hayal de etmeye çalışıyorum. Meralle iyi bir ikili olacaksınız bence, ikinize de keyifli çalışmalar. Yaz geliyor ahşap yelkenli keçe balıklar falanda çalışsanıza:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkürler.keçe balık yelkenli güzel fikir sergi bitiminde deneyelim hemen

      Sil
    2. çok güzel olmuşlar canım ördeklere bayıldım. sen yoğunsun şimdi sonra dolaşırsın nasılsa:) sevgiler

      Sil
    3. inan tatlım evimi bir görsen her yer keçe boncuk evi bile toplayamıyorum.işlerim bitsin hemde nasıl dolaşacağom alacağım elime kahveyi keyifle :))

      Sil
  3. Ahşap ve keçe çok yakışmış birbirine. Emeklerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba keçeyle ahşabı birleştirmek çok güzel bir fikir ellerinize sağlık çok beğendim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun Meral öyle güzel şeyler yapıyorki oraya gidince ne fikirler geliyor aklıma anlatamam

      Sil
  5. tüm çalışmalar yine güzel, yine mest oldum:) keçe evin ahşapla buluşmasının sonucunu merak ettim ben:) umarım yayınlarsın:)
    kolaygelsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sağol bitince yayınlamazmıyım :))))

      Sil
  6. Çalışmalarınız çok güzel.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN