3 Mart 2012 Cumartesi

Sergi Hazırlıklarım :) Son Sürat

Bu sene yaz gelmeyecek hep kar hep kar :( Oturduğum yer mükemmel ötesi bir yer ama işte hava muhalefetleri nedeniyle yine mahsur kaldım :) Aşağıda sizinle de paylaştığım gibi...


Hazır yeni keçeler de gelmişken bu durumu eğlenceye çevirmeye karar verdim. Ama bir kere aksilikler başladı yaa :( artık arkası gelir misali büyük süprizzz elektrikler kesildi. Tam 2.5 gün elektriksiz kaldım. Evimin ısınma şekli elektriğe bağlı olduğu için ne kadar şömine yansa da yorgan altında ısınma çabalarımdan keçelerle aşkım yarım kaldı. Neyse ki elektrikler geldi. Ama bir kere aksilikler benimle :) hava şartlarından dolayı Digitürk yayınından umudu kestim artık :) ADSL de dün geldi. Nete o kadar alışmışız ki olmazsa olmazımız olmuş.


Şöminenin görüntüsü mükemmel ama uzun süre ısınma işinde malesef yetersiz :(((


Kafamın karışıklı ve ruh halim :) nasıl sonuçlar ama :))) ama bunları bile güzel objelerle güzelleştireceğim...


Eskiden yemek masamdı :) şimdi çalışma masam oldu. Yemeği hangi şartlarda yediğim konusuna gelince :))) eskiden masa mı varmış :)))))


Çok misafirperver bir insanım ama şimdi ki misafirlerim değişti :) malzemelerim :))) merak ediyorum ne zaman bu karışıklıkta kendi mi de kaybedeceğim :)))


İkinci bir kanıt resmi daha :)))


Bahara olan özlemim... Şimdi bir göl kenarında olmak vardı ve içinde yüzen ördekleri seyretmek :)))

Bunca karmaşa ve aksilik sonrasında ilham gelmeye başladı. Eserlerim yavaş yavaş geliyor. Gecenin olmadık bir saatinde ötmeyi şaşıran bir horozun bana verdiği ilham :)))