3 Mart 2012 Cumartesi

Sergi Hazırlıklarım :) Son Sürat

Bu sene yaz gelmeyecek hep kar hep kar :( Oturduğum yer mükemmel ötesi bir yer ama işte hava muhalefetleri nedeniyle yine mahsur kaldım :) Aşağıda sizinle de paylaştığım gibi...


Hazır yeni keçeler de gelmişken bu durumu eğlenceye çevirmeye karar verdim. Ama bir kere aksilikler başladı yaa :( artık arkası gelir misali büyük süprizzz elektrikler kesildi. Tam 2.5 gün elektriksiz kaldım. Evimin ısınma şekli elektriğe bağlı olduğu için ne kadar şömine yansa da yorgan altında ısınma çabalarımdan keçelerle aşkım yarım kaldı. Neyse ki elektrikler geldi. Ama bir kere aksilikler benimle :) hava şartlarından dolayı Digitürk yayınından umudu kestim artık :) ADSL de dün geldi. Nete o kadar alışmışız ki olmazsa olmazımız olmuş.


Şöminenin görüntüsü mükemmel ama uzun süre ısınma işinde malesef yetersiz :(((


Kafamın karışıklı ve ruh halim :) nasıl sonuçlar ama :))) ama bunları bile güzel objelerle güzelleştireceğim...


Eskiden yemek masamdı :) şimdi çalışma masam oldu. Yemeği hangi şartlarda yediğim konusuna gelince :))) eskiden masa mı varmış :)))))


Çok misafirperver bir insanım ama şimdi ki misafirlerim değişti :) malzemelerim :))) merak ediyorum ne zaman bu karışıklıkta kendi mi de kaybedeceğim :)))


İkinci bir kanıt resmi daha :)))


Bahara olan özlemim... Şimdi bir göl kenarında olmak vardı ve içinde yüzen ördekleri seyretmek :)))

Bunca karmaşa ve aksilik sonrasında ilham gelmeye başladı. Eserlerim yavaş yavaş geliyor. Gecenin olmadık bir saatinde ötmeyi şaşıran bir horozun bana verdiği ilham :)))

17 yorum:

  1. Serap abla ellerine sağlık sergini sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İyiki şöminen varmış, iyiki ilham gelmemiş,harika işler çıkarmışsın ortaya:))) hepside çok güzeller,sonuçlarıda fotoğrafla merakla bekliyorum kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. fena kar yağıyor sendeki kar manzarasını da görünce kimbilir bu hafta sonu nasıl olur oralar diyorum yaptıklarına bayıldım krem renk olanlar horoz ve papatya ördek çalışmaların hepsi birbirinden güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  4. Mutlu hafta sonları..kar bizim buradan fazla tutunamadan geçti gitti,sizin oraları bayağı tutmuş..
    Sergi için hazırladığınız şeyler çok güzel oluyor elinize sağlık,bahara özlem..
    Sergide bol şanslar:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. yaşanan tüm aksilikler için geçmiş olsun... ama ben bazen siz de olduğu kadar uzun süreli olmadığı zaman elektrik veya adsl kesintisinden hoşlanıyorum... çünkü o zaman fırsat bulamadığım şeylere zaman ayırıyorum:)
    ürettikleriniz çok hoş görünüyor... ellerinize sağlık...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Hayâtî aksilikler çıkmasın yeter ki. Bakın ne güzelliklere sebep olmuşlar:)))

    YanıtlaSil
  7. serapçım sana kolay gelsin canım
    :)))

    YanıtlaSil
  8. nasıl güzel şartlarda konforlu bir hayatta yaşıyoruz aslında, farkında olmuyoruz çoğu zaman ama elimizden gidince anlıyoruz, elektriksiz 2 gün ne kadar zor olmuştur tahmin edebiliyorum, keçe ördeklere bayıldım, bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Adaşım bunalmakta çok haklısın ben şehrin göbeğinde yaşıyor olsamda sendeki aksilikleri bizlerde yaşıyoruz ne yazıkkı elektrik kesildimi kombi,tv,bilgisayar,asansör,su aklına ne gelirse yok oluyor gerçektende bu kış uzun sürdü ruhum daraldı ama düşünsene şunun şurasında 10-15 gün sonra ağaçlar çayırlar yeşerecek hava ısınacak hayata daha olumlu bakacağız Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. serapcim,tadini cikar
    zor ama onumuz bahar......
    isinsin biraz bende gelicem insallah......
    ama daha hic canim cekmiyor:(
    horozmu oter,golemi kacarlar bilemem
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Merhaba manzaranın görüntüsü çok güzel ama mutlaka zorlukları vardır.Keçelerin bu halinden çok güzel işler çıkacağı belli kolay gelsin sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. başlangıçlar güzel eminim sonuçlarda güzel olacak, sergi ne zaman ve nerde?

    YanıtlaSil
  13. Bir günde dört mevsimi fazlasıyla yaşadığım evimde sizlerinde beğenileri ile onore olduğum keçelerden oluşan sergim 08 Mart 2012 tarihinde Sabancı Kültür Merkezinde sergilenecektir. Bana olan ilginiz için sizlere çok teşekkür eder :)) bu bembeyaz saf karları sizlere de yollarım :)))

    YanıtlaSil
  14. şahane güzellikler geliyor belli.sağlık sorunları çıkmasın inş. sen de Banucum da karla hep mahsur kalıyorsunuz,kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz artık Banuyla beyazdan nefret edeceğiz herhalde :)))

      Sil
  15. sizin için geçen sıkıntılı birkaç günden sonra, göreceğimiz güzellikleri bekliyorum merakla. horozlar harika görünüyor. kolaylıklar, sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN