28 Mart 2012 Çarşamba

Eğitim şart :)))))

Benim iki oğlumda motorsiklet kullanır,senler önce bende kullanırdım.Çok ara verince tekrar cesaret edemedim dün oğlumla konuşurken aniden karar verdik.Bugün İstanbul'a eğitim almaya gittik.Murat Denizhan harika bir eğitmen.Az uğraşmadı benimle.Bu gün anladım ki eğitim almadan da ondan bundan motor kullanmayı öğrenebilirsiniz ama güvenli sürüş teknikleri çok farklı.Sertifika bile aldım :)))



Ekipman çok önemli.Hocamız güvenliğe çok önem veriyor.

5 saat sürdü eğitim ama şu an yorgunluktan kıpırdayamıyorum bile.Ama eğitim şart ne yapalım :)))))) Oğullarım sayesinde daha önce tüplü dalışa başlamıştım :)) Bakalım daha neler yapacağız.Anne olmak zor zanaat :)))))

25 yorum:

  1. Tebrik ederim:)) Burada (Marmaris) çok fazla bayan motosiklet kullanıyor. Ben de bir akülü denedim, kat'iyyen beceremedim. Yaş geçmiş. Oysa gençken bisikletten inmezdim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence tekrar dene canım hoca diyorki bisiklet kullanan mutlaka kulanıe

      Sil
  2. Adaşım Hayranlıkla okudum Helal olsun sana
    Kazasız belasız sürüşler dilerim rüzgarın kızına:)

    YanıtlaSil
  3. Valla maşallah. Süpersiniz.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah canım yaaa süpersin,tebrikler. kazalar sıkıntılar hep uzak olsun.
    sevgiler öpüyorum.

    (bir yorum yazdım gittimi bilemedim artık birini silersin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötülüklerden allah hepimizi korusun canım

      Sil
  5. Süpersiniz valla. Ne güzel oğullarınızla beraber bir şeyler yapıyorsunuz, malum bizim kuşak genelde anneden babadan uzak kalmak için elinden geleni yapıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin'cim ben erken anne olanlardanım.Birde babaları ile onlar çok küçükken ayrıldık.Baba ortada olmayınca hem anne hem baba oluyorsun.Onlarla büyüyorsun mecburen:))

      Sil
  6. CANIM SENİ ÇOK ÖZLEDİM İYİKİ GELMİŞİM TEPRİK EDERİM AZMİN SONU BÖYLE OLUR
    :)))

    YanıtlaSil
  7. sağol canım benim öpüldün

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim sizi,harika ben de motosikleti çok severim ben kullanmadım ama binmişliğim vardır,apayrı bir zevk motosiklete binmek:)Eşim dalgıç ama ben hiç dalmaya cesaret edemedim,siz hepsini denemişsiniz
    ne güzel..
    sevgiyle kalın .)

    YanıtlaSil
  9. ooo maşallah valla harikasınız ya.bayıldım size tebrikler

    YanıtlaSil
  10. serapcim aman dikkatli ol
    ben bu isten cok korkarim.......

    YanıtlaSil
  11. süper süper maşallah:)

    YanıtlaSil
  12. ya bayılıyorum soyle seylere ama bı turlu cesaret edemıorum :(
    blogunzu yenı kesfettım :) benımkıne de beklerım :) sevglerrr :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Bravo valla Serapcım, harikasın sen :)

    YanıtlaSil
  14. çok özendiğim birşeydir bu valla tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  15. hemen deneyin çok keyifli

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN