16 Temmuz 2012 Pazartesi

3 gündür eve kapattım kendimi evden çıkasım yok.Bir onla bir bunla uğraşıp duruyorum.Nedense hepsini de  yarım yamalak yapıp duruyorum.Gidesim var ama gidecek çok yer var kıpırdayamıyorum da .

Çooooooooooook eskiden yaptığım rafları buldum alt kaltta hadi balkona monte edeyim dedim.Çokta içime sinmedi ama şimdilik taktım daha sonra renkleri değiştireceğim.Bu rafı naylon torba tekniği ile yapmıştım.
Bu rafta o zamanlardan kalma.Ona da kuş evlerini koyayım dedim.
Bunlarda başlayıp henüz tamamlayamadıklarım ilerdeki yıllarda bitirmeyi hayal ediyorum :)))))
 Buda Sapanca'nın meşhur kiraz sepetlerinden bir kaç kilo kiraz alanlarından.Onuda boyadım bakalım yarın üstüne neler yaparım.

Şimdilik bu kadar yarında evden çıkmayı düşünmüyorum.Her halde bir kısmı biter.

10 yorum:

  1. çok güzeller ellerinize sağlık. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tam olmadıkları halde çok güzel duruyorlar..iç açıcı renkler desenler..ellerinize sağlık ;))

    YanıtlaSil
  3. orda olup dokunmak hissine kapıldım:))

    YanıtlaSil
  4. serapcim,o mavi sepete bittiimmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. ona şimdi kabarta çiçek yaptım birde öyle yayınlayacağım ama çok içime sinmedi fikrini isteyeceğim

    YanıtlaSil
  6. evet kapattığına değmiş, eski yeni ne varsa dökmüşsün elden geçiriyorsun veya yeniden yapıyorsun.
    bazen böyle zamanlara ihtiyacı oluyor insanın. kolaylıklar diliyorum. bekliyorum bitmiş cicileri:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPMIŞSINIZ BAYILDIM HEPSİ MUHTEŞEM...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN