14 Temmuz 2012 Cumartesi

Tahtakale alışveriş devam

 Bu ara kuş evleri ve fener tutkusu başladı bende.Yine fenerleri görünce almadan duramadım.

  Tabi bu fenerler daha süslenecek bunlar yalın halleri.
 Deniz temalı objeleri çok seviyorum.
 Bu kuşları çok sevdim taş ve metal kullanılarak yapılmış.
 Mor cüzdan kullanmak parayı çekermiş.Arkadaşlarımdan bazıları sipariş vermişti.Anlıyacağınız yakında çokkkkkkkkkkkk zenginiz.
 Çiçeklerim küserdi onlarda bu uğur böceğini aldım.
 Bunlar buzdolabı süsü ama ben tabiki yaptığım şeylerde kullanıcağım onları.




Ahşap kabartma yapar iken Meral'in hamur makinesini kullanıyordum en sonunda kendime aldım.Meral kurtuldu benden :)))))))))
Şimdilik bu kadar vakit az olunca koşturmacada bunları alabildim.

11 yorum:

  1. Fenerleri ve kuşları ben de çok seviyorum
    Aldığınız kuşlara bayıldım
    Mor cüzdan efsanesini ise ilk defa duyuyorum
    Hemen bi tane edineyim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsınız:))

    YanıtlaSil
  3. Ayyy Seraaap, ne güzel şeyler almışsın, nasıl da mutlu hissediyorsundur şimdi kendini, sabırsızlanıyorsundur aldıklarını işlemek, yerlerine yerleştirmek için değil mi :) Mutlulukla kullan hepsini...
    Mor çanta para çekermiş haaa, bak bunu bilmiyordum, hemen bir tane edinmeliyim, malum tadilatlardayım para lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma havalardayım bitirmek için uğraşıyorum.

      Sil
  4. Serapcım negüzel şeyler seçmişsin yine deniz temalarını ben de çok severim . sık uğrayamayışımın sebebi nişan hazırlıkları yarın nasipse yüzükler takılacak darısı seninkilere:)
    şimdi yorgunluktan bitmiş bir vaziyette oturayım da güzelliklere bakınayım dedim ayaklarımın altında buz şişesi:))))) hava inanılmaz sıcak.
    kucak dolusu sevgiler canım.
    seni o malzeme dükkanında görünce içim gitti insan hepsini alıp götürsi geliyor değilmi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden hayırlı olsun canım allh kolaylık versin.dikkat et kendine

      Sil
  5. Çok güzel şeyler almışsınız..Bir an önce kullanmaya başlayın da zevkle yaptıklarınızı görelim..SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel ,Şark han'danmı aldınız?Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fener ve cüzdanlar şark han :)))teşekkürler

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN