19 Temmuz 2012 Perşembe

Yarımları tamamlama

İyi bir fotoğraf makinesi almam gerekiyor.Makinem çok ekabir.Canı isterse güzel çekiyor.Bugün yine doğru dürüst bir şey yapamadım.Yarım kalanlara devam.



Maket malzemeleri satan yerden yosun gibi bir şey almıştım onu bu kapı süsünde denemek istedim.Birazda sarı çiçek ekledim aralarına.ama fotoğraf çok soluk çıktı.

  Bu balkonunda duran paslanmış bir tulumba süsüydü onuda boyadım.Altına da küçük kova buldum evdeki malzemeler arasından birazda çiçek böyle oldu.
 Eski kiraz sepetimde bu hale geldi.
Banyo kapı süsüm de en sonunda bugün bitti.Yanlız evde yer yok artık en sonunda kendim bahçede yatacağım herhalde.

Yarın yine yarım kalanlara devam.

12 yorum:

  1. Ayy bakakaldım:):))) ne güzellikler bunlar:) emeklerine sağlık Serapcım çok beğendim:)marifet sende...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim sağol öpüldün

    YanıtlaSil
  3. hobiler çok güzel. aslında insan yetenekli olduğunu keşfediyor.Bende 2003ten beri takı yapıyorum. Malzemeler sonsuz. Evde belki 1000tane boncuk var. ama ben doymuyorum. bütün malzemelerden almak istiyorum. İnsanın boş durması da iyi değil. Ama bence siz birşekilde satmaya çalışın derim. hiç olmazsa malzeme parasını çıkarırsınız. kolay gelsin serap hanım :)

    YanıtlaSil
  4. ah onu ben bir becerebilsem

    YanıtlaSil
  5. çok güzelll hep diyorum marifett ( : ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  6. Serap hanımcım yarım kalan işlere süper bir bitiş yapmışsın. Ellerine emeklerine sağlık...

    Sevgiler :D

    YanıtlaSil
  7. çiçekler, böcekler, sepetler, tulumbalar... ne güzel objeler yapmışsın serap'çım bayıldım her birine. o kiraz sepetinin şirinliği nedir öyle? :) eline, koluna sağlık herbiri ayrı güzel. iyi günlerde kullan, zevkle, keyifle...
    sevgiyerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bu ara çiçek böcek favorim oldu

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN