14 Temmuz 2012 Cumartesi

Tahtakale alışveriş

Oğlum Motorsikletini satmış kendie yurt dışında olunca vekalet bende olduğu için satışa ben gittim.Benim için büyük fırsat tabi satıştan hemen sonra alışveriş için Tahtakale'ye geçtim.Çok seviyorum ben orasınını.Üzüldüğüm noterde iş uzun sürünce bir kaç saat ayırabildim alışverişe.

Ablam beni ver Meral sanat evini sürekli izlediği için oda başladı ufak ufak ahşap boyamaya.Bana Altem'i tavsiye etmişti.Alışverişe ilk oradan başladım.Sabuncu handa Altem, çokta güzel şeyler var.Fiyatlarda çok uygun geldi bana.

İlk olarak bu kuşlara takıldım almadan olmaz tabi :)
 Birazda boya alayım dedim.boyada da fiyatlar çok uygundu.

Kuş evi almadan olur mu ellerinde kalmamış.Önümüzdeki hafta gelecekmiş.Bunu başka yerden bulabildim.

 Bu güller hoşuma gitti daha ne yaparım bilmiyorum ama evde dursun elbet yer bulunur onlara da.
Harfleri nikah ve bebek şekeri satan yerlerde buldum renkler bana uygun değil ama başka renklere boyanır.
 Bu dekupajlarıda çok sevdim fiyatta uygun olunca alayım dursun oldum yine :)))









Her şey  o kadar güzel ki neye bakacağımı şaşırdım.

 Her şeyi alamayacağıma göre üzerine bir soğuk su içmek lazım :)))))
 Meral'le gitmek isterdim oraya o ne güzel yönlendirirdi beni.






 Altem boyadan Serkan bey uzakta olanlar için web sitesinden beğendiklerimizi kargo ile de yollayabileceklerini söylediler.www.altemboya.com.
Telefonlarıda 0212 511 27 66 
                     0535 702 05 56 






11 yorum:

  1. Ne iyi yapmışsın,her şey çok güzelde kuşlarına bayıldım:) ne güzellikler yaparsın sen şimdi malzemelerinle kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Nuraycım kuşların fiyatıda uygun ara istersen yollayacaklar

      Sil
    2. Sen bir boya bakalım göreyim,bir ara İstanbul yapıcam zaten bir davet var:)o zaman malzemelerede dalıcam :)) dokunarak almak istiyorum ,çalışmalarını merakla bekliyorum canım:)

      Sil
  2. çok güzeller aklım kaldı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım istediğin varsa söyle bana gidince alırım sanada

      Sil
  3. Tahtakale... İnsan kafayı yer oralarda, malzeme hazinesi, ucuz da olunca hele.... :))
    Adresi aldım, internetten alışveriş bana daha iyi geliyor, çünkü sadece lazım olanı alıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma Banu gidince kendimi kaybediyorum :))

      Sil
  4. Taahtakaleye o kadar gittim burayı hiç bilmiyorum,bir dahakine bende uğrayayım:)))

    YanıtlaSil
  5. herşeyi alamayınca üzerine soğuk su içme fikri iyiymiş:)) ama aldıkların çok güzel, sen onlardan neler yaparsın neler... şimdiden kolaygelsin serap'çım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN