25 Temmuz 2012 Çarşamba

Boş durmamak adına :(

Bu ara sıcaklardan canım bir şey yapmak istemiyor ama boş durunca da canım sıkılıyor.Biriktirdiğim anahtarlar vardı onlarla oynadım biraz.

Çok senelerdir anahtar biriktiriyorum bunlar küçükler bir kutunun içinde duruyorlardı.
Eski bir kilit vardı onu da aldım.Onlarla oynadım.Sonuç bu en azından kutuda değil biraz da gözümün önünde dururlar.Sıkılırsam nasıl olsa başka şekile sokarım onları.


Bunlarda fenerlerim.Birini çiçeklerle süsledim.Diğerininde rengini sprey boya ile değiştirdim.
Peçete ile de kapladım.Kuşsuz olmaz tabi ki balkonda keçe kuş kullanmak istemiyorum çabuk toz oluyorlar.


Bugünlük bu kadar oyalanma yeter.Yarım işlerim hala beni bekliyor.Bakalım ne zaman kendime gelip bir şeyler yapmaya başlarım.

19 yorum:

  1. Selam:)
    üç gündür evdeyim evet sıcaktan hiç bir şey yapılmıyor..Zorla biten takıların yerine yenilerini yapıyorum..
    Anahtarlardan yaptığınız sarkaç çok hoş ve değişik olmuş,elinize sağlık..Fenerler de öyle:)
    Sevgiyle sağlıkla kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kolaylık versin.teşekkürler sevgilerle

      Sil
  2. DAHA NE OLSUN CANIM SICAKLARLA
    ELLERİNE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ....
    HAYIRLI RAMAZANLAR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim sanada hayırlı ramazanlar

      Sil
  3. Fenerleriniz çok güzel tabi sizin katkınızla öyledir..
    Anahtarları iyiki kapalı kutulardan kurtarmışsınız zira şu sıralar dekorasyon olarak heryerdeler
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Fenerlere bayıldım ikiside çok güzel yaratıcılık bu işte ,anahtarlarda hoş olmuş emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Nuray'cım şimdi sıra büyük anahtarlarda

      Sil
  5. Daha ne olsunnnn çok güzeller çok.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. Fenerlerin süslü hallerine bayıldımmmmm :)
    Anahtarlar böyle ne güzel olmuşlar, sıkılmışlardır zaten kutuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu'cum sağol bu arada en yakın sürede sana kahveye geleceğim

      Sil
  7. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  8. ne güzel birsürü anahtarın varmış ve değerlendirmişsin. neşeli olmuş:)
    fenerlere bayıldım, çok asortik duruyorlar:)))
    eline sağlık serap'çım.
    mutlu günlerde kullan...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıllardır duruyorlardı tatlım.Bu senede bende fener ve kuş evi hastılığı var çok teşekkür ederim

      Sil
  9. Anahtarları ben de pek severim.
    Fenerleriniz de çok hoş olmuş. Emeğinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN