24 Temmuz 2012 Salı

Aden bebek geliyor


Aden bebek perşembe günü dünyaya merhaba diyecekmiş.Annesi bir arkadaşım aracılığı ile bana ulaştı.

Bebek şekeri kutusu istedi.Çok gösterişli şeyleri sevmiyormuş.

Meral bu dekopaj kağıtlarını Rana'ya vermişti oda bende unutmuş iyide olmuş :)) 

Meral'in fotoğraflarından ve başka fotoğraflardan Aden bebeğin annesine örnekler yolladım.İnternet üzerinden anlaştık :)))))


Bu kutu olmasını istedi.Bitmiş halini gece çektiğim için fotoğraflar kötü çıktı.Bugün kutuyu yolladım.





Aden'e şimdiden hoş geldin.Tahtı bahtı açık olur inşallah.Güle güle kullansınlar.

11 yorum:

  1. çok güzel olmuş Serap ablacım.eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. şeker kutusu fikri güzel. uygulama şahane. eline sağlık serap'çım.
    bebeğin adı da çok güzelmiş:) şansı, bahtı açık olsun.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Bende çok sevdim adını sağol tatlım

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı ve sade olmuş harika.

    YanıtlaSil
  5. Emeklerine sağlık canım,çok güzel,bol siparişli günler, başını kaşıyacak vaktin olmasın:)))

    YanıtlaSil
  6. sağol canım da ben satış işini pek beceremiyorum ayda yılda bir

    YanıtlaSil
  7. Yaa, ne harika olmuş yine, bebek olasım geldi, hatta iyice küçülüp bu kutunun içine yatasım geldi, ellerine sağlık, nefiiiisss

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim keşke çocuk olabilsek yine :))))

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN