22 Aralık 2011 Perşembe

http://elisidefteri.blogspot.com/2011/12/hediyelerim-vaaaar.html

Elişi Defterim Hediyeler dağıtıyor şartlarıda aşşağıda :)))

Altı adet blog dostuma birer kapı süsü hediye etmek istiyorum. Neden "altı" olduğu konusunda ise hiçbir fikrim yok, onu da vereyim, bunu da vereyim derken altı adet oldu:)

Şartlar benim çekilişim için de aynen geçerli;
* Çekilişimi bloğunuzda, face inizde vs. duyurarak yorum bırakmak (ki tüm arkadaşlarınızın bu hediyelerden haberi olsun:)
* İzleyicim olmanız (ki bu da bana yılbaşı hediyesi olsun:)))

Bloğu olmayan arkadaşların detay linki bırakmalarını rica ediyorum ki onlara kolayca ulaşabileyim. 

30.12 akşam 24.00' e kadar başvurun ki 31.12 sabahı çekilişimi (random.org ile) yapıp duyurabileyim.  
(Yurt dışından katılan olur mu bilemiyorum ama benim için zor olacağından yurt dışına gönderim yapamayacağımı ifade etmek istiyorum.)

Gelelim hediyelerime. (Bu kadar laftan sonra ben olsam araba filan beklerim:))))
Kapı süsleri hediye etmek istiyorum umarım beğenirsiniz; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN