16 Aralık 2011 Cuma

Meral Sanat Evi Ziyaret

İki gün önce Meral Sanat evine gittiğimi yazmıştım.Bu fotoğraafları sevgili Meral çekmişti.Blogunda yayınlamıştı.Bende ondan aldım ve yayınlıyorum.oraya gider gitmez insanın içi kaynıyor ne yapayım diye dolaşmaya başlıyorsun.bir havluluk yapmışlardı.Onu çok beğendiğim için bende havluluk istedim.
Kaç sene sonra fırçayı aldım elime.Bir zevkle boyadım ki anlatamam.


Alt zemin degrate beyaz ve pembe ile geçişler yaptık.

Hamurla kabartıldı ve dallar yapraklar eklendi.Eklendi derken Meral'cim işi gücü bıraktı benle uğraştı.Yoksa ben stroke çalışmadım.
 ,
Melike canım kırmadı beni fal baktı.Herşeyi de bildi.Harika fal bakıyor.tekrar teşekkürler Melike öpüldün.


Nasıl çok güzel olmuş değilmi.


Veeeeeeeeeeeee sabırsızlıkla beklenen son.Banyoma yerleşti.Çok ta yakıştı.

En yakın sürede tuvalet kağıtlı çalışacağım havluluğa takım.Meral'e tekrar teşekkürler, o kadar komplekslerinden arınmışki sonuna kadar paylaşıyor bilgilerini projelerini destek olma adına elinden ne gelirse yapıyor.Kocaman öpüyorum onu buradan.

12 yorum:

  1. Serap abla güle güle kullan çoook beğendim darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  2. harika gerçekten çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullanın.. çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  4. hepinize çok teşekkür ederim.Pınarcım sanada yapalım

    YanıtlaSil
  5. Muito bonito seu trabalho.
    Obrigada pela sua visita.

    YanıtlaSil
  6. Serapcım valla çok yakışmış banyona enkısa zamanda gelde konsepti tamamlıyalım öptüm seni,bugün Ali Gürdeydim saçımı keserken Müjdatla seni konuştuk çok selam söyledi...

    YanıtlaSil
  7. obrigado.voce^esta fazendo coisas boas :)

    YanıtlaSil
  8. evet bencede yapalım çok güzel olacak.Müjdatı çok severim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Adaşım banyonuza yaptıklarınız çok yakışmış güle güle kullanın
    Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok sağolun Serap hanım

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık Serap Hanım,çok beğendim banyonuza çok yakışmış güle güle kullanın.Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN