14 Aralık 2011 Çarşamba

PEK TARZIM DEĞİL AMA YAPTIM İŞTE

Kışı anca kar yağınca seviyorum.Bu havalar beni sıkıyor.Bugün yine evden çıkmak istemedim en kötüsü canım bir şey yapmakta istemiyor.Boş boş televizyon seyrettim ve bilgisayar başından kalkmadım.Bir ara malzemelere bakayım dedim ne karışıklık anlatamam.Bu işlerle uğraşanlar beni anlar hiç bir şeyi atamazsın bir şeyde değerlenir diye.Ama her yer keçe,boncuk,kumaş,kurdale,düğme daha neler neler dolu.Kutular içinde istifliyorum ama yetmiyor bu aralar peynir kutularına da koymaya başladım :)) Ama bakınca gözüme çok çirkin gözüktü bir şeyler yapayım dedim.


Önce kumaşla kapladım.

Keçeden at yaptığım zaman yele olarak kullanırdım bu tüyleri hadi onları da kullanayım dedim.



Kelebek kondurmadan da olmazzzzzzzzzzzz .
.
Kapağınıda böyle yaptım.
Aslında benim tarzım değil ama böyle bir şey çıktı ortaya.

14 yorum:

  1. harika olmuş serap ,çok beğendim...

    YanıtlaSil
  2. Pek kokoş olmuşş bayıldım:))) peynir kutusundan eser kalmamış:)) eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Teşekürler :) hakikatten çok kokoş :)))

    YanıtlaSil
  4. kız işi ama ablacım sen yaptığın için yorum yapmak geldi içimden harika olmuş haaa bu arada ben kadir hangi kadir dersen delikadirrrr

    YanıtlaSil
  5. sağol kadir beğenmene sevindim :)))

    YanıtlaSil
  6. Kutuların böyle değişimine bayılıyorum beeen, hele böyle kokoşu pek şııık :)

    YanıtlaSil
  7. sağolun Banucum akşam açıldım ben şimdide yılbaşı süsü hazırlıyorum

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık pek bir kokoş :) boncuklarını koyarsın işe yarar.

    tüy ,postiş mi yoksa ipmi(yumakla satılanlardan) dokusuna bayıldım

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler :))
    su taşı gibi metreyle satılanlardan canım

    YanıtlaSil
  10. şaşırtın beni :) ilk defa böyle süslü pırıltılı bir şey yaptığını görüyorum güzel olmuş ....

    YanıtlaSil
  11. Çok şık bir kutu olmuş :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. ben bile kendime şaşırdım Rana'cım.Blogunda hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  13. deniz derki senin elinde bin marifet var be ablacım

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN