16 Aralık 2011 Cuma

Yılbaşı

Ne hikmetse hiç bir zaman yılbaşı heyacanım olmadı.Ama başka arkadaşlarımın yaptıklarını gördükçe bende mi yapsam demeye başladım.Sonra hiç üşenmeden kalktım gece yarısından sonra yapmaya başladım.
Nette gezdim önce fikir aldım.Kafama göre kalıplar hazırladım.

Dikiş yapmayı sevmiyorum galiba ben zorlandım yine.


Yavaş yavaş şekillenmeye başladı.

Ve sonuç :)

Yapınca hoşuna gidiyor insanın.

Kardan adamsız olmazdı tabiki.

Bunlarda geçen sene aldığım kardan adamları değerlendirdim.Evde boşuna duruyorlardı.



Bende evimi süslesem mi acaba :)))

10 yorum:

  1. Ne şeker şeyler yapmışsın gene:)
    Hadi süsle evini de içim açılsın, zira bu aralar içim pek bi kapalı nedense :)

    YanıtlaSil
  2. aa hepsi çok şık olmuş:)pek de dikişi sevmiyorsunuz gibi gelmedi bana:)
    Elinize sağlık..Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  3. Banu'cum oluyor arada öyle görüşelim yakın bir zamanda.
    Tülay hanım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş ellerine sağlık her biri çok güzel

    YanıtlaSil
  5. canım benim teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Görüşelim diyorsun, ben de kalk gel diyorum :)
    Kalk yarın sabah gel mesela, çok ciddiyim :)

    YanıtlaSil
  7. canım yarın bir arkadaşım Meral'in oraya gelecek alışveriş yapmak için ama hafta içi görüşelim

    YanıtlaSil
  8. canım yarın bir arkadaşım Meral'in oraya gelecek alışveriş yapmak için ama hafta içi görüşelim

    YanıtlaSil
  9. canım yarın bir arkadaşım Meral'in oraya gelecek alışveriş yapmak için ama hafta içi görüşelim

    YanıtlaSil
  10. muhteşem olmuşşşş hepsi çok çokk güzel emeğine sağlık...:))))

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN