22 Aralık 2011 Perşembe

Yılbaşı bize de geliyor.

Nedense ben hiç bir zaman yaşasın yeniyıl geliyor yılbaşını kutlayacağız modunda olamıyorum.Ama bu sefer yurt dışından oğlum geldi.Diğer oğlumda galiba Türkiye'de olacak.Çok mutlu oldum tabiki.İlk işimiz büyük oğlum Alikenan'la alışverişe çıkıp yeni yıl hazırlığına başladık.Bu sene bizimde bir ağacımız var.
Epey uğraştım kutudan çıkarıp düzeltmeye.


Süslar arttıkça dahada hoşuma gitti.


Oğlumda ışıklarını taktı.


Harika süsler varmış hangisini alacağımı şaşırdım.

Keçeden yaptığım kardan adamımıda taktım.

Fena olmadı galiba :)


Keçe süslerimi asmadan olmazzzzzzzzzzzzz.

Biz artık hazırız.Yeni yıl herkese sağlık,mutluluk,bol para getirir inşallah.

10 yorum:

  1. Önce gözün aydın ,oğluna kavuşmuşsun,ağaç süslemeler süper olmuş,kardan adam çok güzel,noel babalı çizmeli olan kapı süsüne bayıldım kurdela nasıl hoş durmuş öyle.Yeni yıl hepimize önce sağlık,mutluluk huzur ,sonra para gelebilir:)) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Canım çok sağol.güzel dileklerimiz gerçekleşsin 2012 de.

    YanıtlaSil
  3. Canım gözün aydın sağlıkla kucakla ve keyfini çıkar.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çam ağacınızı ne kadar güzel süslemişsiniz.keçeden yaptıklarınızı da çok beğendim.yaşamınız ağacınız kadar renkli ve bereketli olsun.ayrıca gözünüz aydın olsun.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel süslemişsiniz evinizi yeni yılda mutluluk ve sağlık dilerim sizede

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim hepimizin hayatı güzelliklerle dolsun

    YanıtlaSil
  7. Canım gözün aydın ağacında çok güzel olmuş ben galiba bu sene süsleyemeyeceğim,ağaç tavanarasında merdivenini Tuna indirebiliyor oda gece gündüz işte pazar günü bile gitti Gökçede dersanede bende bugün biraz dinleneyim dedim,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Meral'cim sağol özlemiştim biliyorsun.Bende ağacı Alikenan için süsledim.Dinlen tabi yoruldun artık :)

    YanıtlaSil
  9. sevgili serap
    uzun uzun ugrasmisin
    ama sonunda guzel olmus
    ellerine saglik
    asliyi nereden taniyorsun?
    selamlarimi soyle lutfen

    YanıtlaSil
  10. Cihan hanım çok teşekkür ederim Aslı yakın arkadaşım selamınızı söylerim tabi oda sizi çok seviyor konuştuk sizden :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN