31 Aralık 2011 Cumartesi

Yılbaşı hediyem.

 Sevgili http://miyozu.blogspot.com/ bir hediye çekilişi yapmıştı ona katılmıştım biraz önce hediyem geldi.Ayşegül Özcankoç'tan çok mutlu oldum hemen resimleri yayınlamak istedim.Resimler çok iyi çıkmadı ama olsun.


Heyacanla paketi açtım.

Güzel bir kutu çıktı içinden.

Güzel kutunun içinden çok daha güzel bir kutu daha.

Veeeeeeeee kutuyu açınca içinden çok güzel bir yaka iğnesi.Teşekkürler Ayşegül sanada Mutlu Sağlıklı yıllar dilerim.

http://noyumberry.blogspot.com/ Blogunda bir nar yayınlamış bereket getirsin diye.Hemen ondan yapıp çam ağacıma astım.Herkese bereketli bir yıl gelir inşallah.

9 yorum:

  1. Çok cici çok hoş :)
    Güle güle kullan canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla şansın bol olsun canım armağanın çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. sizlere çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  5. Serap hanımcım güle güle kullanın, telefonda da dediğim gibi pek gezme şansım olmadı.

    YanıtlaSil
  6. rica ederim tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, hediye ne hoş güle güle kullanın :) ama ilk fotoyu kaldırın bence arkadaşın tüm bilgileri ortada şimdi arayabilirim yani :))

    YanıtlaSil
  8. Hediyenizi güle güle kullanın:)nar çok şirin olmuş bereket getirsin size:))mutlu yıllar.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN