15 Aralık 2011 Perşembe

Meral Sanat Evi Ziyaret

Bana çok yakın olduğu halde bugün yarın giderim diyerek uzun süredir gidemediğim Meral'i ziyarete gittim.Hem onu özledim hem de çok sevdiğim bir arkadaşım Aslı doğum yapacak. ILGAZ bebeğe hazırlık yapmak istiyordum.hem ziyaret hem ticaret yani :))) Meral'den hem alacağım hemde öğreneceğim çok şey var 
Onu birçoğunuz tanır herhalde.Dünya tatlısıdır.http://meralsanatevi.blogspot.com

Ben bundan 10-11 sene önce ahşap boyama kurslarına gitmiştim o zamanki hocam Rana Kocayağcıoğlu'ydu.Bana ahşap boyamayı sevdiren Rana'dır oda dünya tatlısı ve çok sabırlıdır.Ama uzun süredir fırça elime almamıştım.Bu gün Meral'e gidince kendinin ve öğrencilerinin yaptığı şeyleri görünce bayıldım.Dayanamadım hemen oradan bir kutu alıp boyamaya başladım.

Canım benim tüm işini gücünü bırakıp benim banyom için yapmaya başladığım havluluğa başladı.Ben havluluğu  boyar iken oda gülleri hazırladı.Havluluğumun resimleri Meral'de onlarda yayınlanacak tabiki.

Sanat evinde o kadar güzel şeyler varki hepsini almak geliyor içimden.

Harika şeyler değilmi ?



Resimde çok net çıkmamış ama bunu görseniz çok güzel.

Taşlar ve sabunlarada bittim resmen

İki Meral bir arada neden dilek dilemedim ben :)))

Hava güzeldi Bazı objelere vernikleri dışarıda yapıldı.

Ben yarın yine oradayım.Bu seferde tuvalet kağıtlık yapacağım.Ve ILGAZ bebeğe hazırlık başlıyacak.

6 yorum:

  1. Tatlım çok güzel bir gün geçirmişsiniz çok kıskandım ...

    YanıtlaSil
  2. Sen gel canım ben seni götürürüm bana çok yakın

    YanıtlaSil
  3. sevgili serap
    sapancadamisin?
    meral hanima yakinim diyosun
    herhalde senden birgun evvelde bizler oradaydik
    bizler icin sanat evine bukadar yakin olmak cok guzel:))))
    sevgiler sana

    YanıtlaSil
  4. Sapanca Mahmudiyedeyim deprem döneminden beri :)) Bu gün Meral'lede konuştuk fotoğraflarınızı gördüm bir dahakine bende katılacağım yanınıza.Meral'e yakın olmak hakikatten çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Kıskançlığımı Meral Hanım'ın bloguna da yazdım. Size de yazıyorum:(( Çok fenasınız:((

    YanıtlaSil
  6. Sizde çok tatlısınız.En yakın sürede beraber olalım

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN