30 Aralık 2011 Cuma

Kendimi seviyorum :)))

Dün bazı arkadaşlarıma hediye almak için dolaşmaya çıktım.Tepe Home da harika şeyler buldum.Alışverişimi yaptım tam kasa da sıra bekler iken aldığım hediyelere baktım aldığım çerçeveler çok hoşuma gitti kendimede alayım dedim.Gezerken duvar süsü de beğendim.Kendimi şımartmaya karar verdim kendimede hediye aldım :)) 
Bunlar tek tek asılacak şeylerdi nazar boncuksuz olmaz dedim düğümleri söküp nazar boncukları takmaya karar verdim.

Sonra da üçünü ayrı ayrı asmak istemedim birleştirip hemen astım.

Bozcaada dan çok sevdiğim arkadaşım Fidan şarap getirmişti.Ne zamandır duruyordu açmamıştım.Yılbaşında içerim diye düşündüm geçen gün.Onu da yılbaşı moduna soktum çok yakıştı.

Bu çerçevelere oğullarım Alikenan,Ömer ve benim resimlerimi asacağım en sondaki kalpli olan var ya ona da Allah Kerim bulurum herhalde bir resim :)))) Artık yeni yıla hazırım.


Herkese mutlu,sağlıklı,huzurlu bol paralı bir yıl diliyorum.

12 yorum:

  1. Gözünüz aydın:)) Delikanlılarla birlikte, mutlu ve eğlenceli bir yılbaşı geçirmenizi dilerim.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmışsın,duvar süsün boncukla tamamlanıp birleşince daha güzel olmuş.Şarap kılıfında çok hoş,fotoğraf çerçevesine gelince allah gönlüne göre versin,iyilerle kıymet bilenle karşılaştırsın yeni yılını kutluyorum ,sevgilerle canım:)

    YanıtlaSil
  3. Nedret hanım sağolun delikanlılar kendilerine program yapmış bile sizede mutlu yıllar iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  4. Nuray'cım sağol allah herkezi iyilerle karşılaştırsın.Canım sana da mutlu yıllar öpüldün

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık kalpli süsler yeni bir stil kazanmış süper görünüyor, ayrıca şarap için yaptığın keçe de çok güzel, çerçevenin en sonuna da üçünüzün resmini koyabilirsin diye düşündüm biraz küçük olur ama olur herhalde :D Sevgiler mutlu yıllar şimdiden Serapcım...

    YanıtlaSil
  6. sağol sibelcim sanada mutlu güzel yıllar dilerim sevgiyle

    YanıtlaSil
  7. Canım duvar süslerin süper.
    benim oğluşlar da arkadaşlarıyla geçiriyorlar biz kaldık başbaşa:)) biraz ekran biraz PC geçer gider bakalım:)))

    mutlu ve sağlıklı geçirelim inş.

    YanıtlaSil
  8. sağol tatlım desene pc başında konuşacağız seninle

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim size de mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  10. 2012 de sağlık ve mutluluk dileklerimle

    YanıtlaSil
  11. Esen hanım teşekkürler sizede mutlu yıllar

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...♡
Serap ÇOBAN